تابش: شهدا نماد پایداری و عزت طلبی مردم هستند


یزدفردا "نماینده مردم اردکان گفت : شهدا نماد پایداری و عزت طلبی مردم هستند و باید یاد و اهداف مقدس آنان را همیشه زنده نگه داریم.
محمدرضا تابش نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی در یادواره شهداء روستای ترک آباد با تبریک سال نو ، از دست اندرکاران برگزاری این یادواره در فصل بهار که یاد و ذکر شهدا فضا را آکنده از معنویت ساخته تجلیل کرد و افزود: فصل بهار تجلی قدرت حق ، پیام آور اعتدال،بیداری ،زیبایی و سخاوت است که شهدا در عمق جان خویش این مصادیق را درک نموده بودند و بایستی با تاسی از شهدا فضای جامعه را با جلوه های به یادماندنی این عزیزان بهاری تر کنیم.
تابش نقش شهدا در تکوین و پیروزی انقلاب اسلامی را ستود و افزود: در آن شرایط سخت تاریخی که قدرتهای استکباری رژیم صدام را حمایت می کردند ، این عزیزان با تکیه بر شعار الله اکبر و در پاسخ به ندای حضرت امام (ره) با پایمردی و صلابت از میهنمان جانانه دفاع کردند و اگر امروز شاهد رشد و بالندگی کشورمان هستیم به برکت رشادتهای آنان است که باید همواره قدردانشان باشیم.
وی از تربیت دینی مردم ترک آباد به نیکی یاد کرد و از آیت ا.. شهید صدوقی و مرحوم آیت ا.. خاتمی امامان جمعه فقید استان و حجت الاسلام پیشوایی امام جماعت این روستا به عنوان انسانهای وارسته ای یاد کرد که با سلوک خویش درس دینداری به مردم می دادند.
تابش با ذکر خاطراتی از آیت ا.. شهید صدوقی و آیت ا.. خاتمی در دوران دفاع مقدس ، از حساسیت آن بزرگواران نسبت به وضع رزمندگان و حضور مداومشان در جبهه ها یاد کرد و پیوند ناگسستنی بین این علمای عامل با رزمندگان و جوانان و مردم را درک خواسته های این قشر و همراهی با آنان دانست و ادامه داد: امروز کوته فکرانی که با رنگ پاشیدن بر آرامگاه این بزرگواران قصد مخدوش نمودن چهره آنان نزد مردم را دارند، نمی دانند که بر آفتاب نمی توان رنگ پاشید و تلولو نورانیت آن را گرفت . وی گفت: معنویت این بزرگواران نزد مردم هیچگاه کمرنگ نمی گردد و یاد و خاطره علمای عاملی همچون آیت ا.. شهید صدوقی و مرحوم آیت ا.. خاتمی در ذهن مردم و تاریخ این سرزمین جاودانه خواهد ماند.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا