برنامه‌هاي هفته زن در استان يزد اعلام شد

.

مسوول بسيج خواهران سپاه پاسداران منطقه يزد، برنامه‌هاي هفته زن‪ ۲۴)‬تا‪ ۳۰‬تير ماه) در اين استان را اعلام كرد.

نصرت احمدي روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهارداشت:جشن "ريحانه النبي" با شعار "اخلاق نبوي، ولايت علوي و سيره‌فاطمي" همزمان با سراسر كشور از‪ ۲۵‬تيرماه به مدت دو روز با حضور‪ ۳۰‬هزار خواهر بسيجي در استان يزد برپا مي‌شود.

وي گفت: اين جشن در شهر يزد با حضور هشت هزار خواهر بسيجي در امامزاده "سيدجعفر" برگزار مي‌شود.

او عطرافشاني و گلباران قبور شهدا و مقبره سومين شهيد محراب، آيت‌الله صدوقي و تجديد ميثاق خواهران بسيجي با رهبر معظم انقلاب اسلامي را از ديگر برنامه‌هاي اين هفته در استان اعلام كرد.

به گفته احمدي، ديدار باخانواده‪ ۲۴‬خواهر شهيداستان يزد، تجليل از زنان موفق بسيجي در عرصه‌هاي مختلف، برپايي جشن‌تكليف نونهالان بسيجي در پايگاهها و برگزاري مسابقات فرهنگي و ورزشي از ديگر برنامه‌هاي اين هفته است.

مسوول بسيج خواهران سپاه‌پاسداران منطقه يزد اظهارداشت: ديدار فرماندهان بسيج با خواهران بسيجي، ديدار از خانه سالمندان، برگزاري اردوهاي يكروزه كوهنوردي و برگزاري شب شعر با موضوع ابعاد شخصيتي حضرت زهرا(س) از ديگر برنامه‌هاي هفته زن در اين استان مي‌باشد.

وي گفت: طي اين هفته‪ ۵۰‬نفر از بسيجيان پزشك زن به مناطق محروم، اعزام مي‌شوند و فرانشيز پزشكان متخصص بسيجي نيز در روز‪ ۲۵‬تيرماه در سطح استان رايگان خواهد بود.

اهداي خون و برگزاري طرح ولايت فرهنگيان، دانش‌آموزان و دانشجويان بسيجي با هدف آشنايي با مباني‌انديشه‌هاي‌اسلامي و ارتقاي سطح عقيدتي خواهران بسيجي از ديگر برنامه‌هاي اين هفته در استان يزد مي‌باشد.

‪ ۳۰۰‬پايگاه مقاومت با عضويت‪ ۱۵۰‬هزار خواهر بسيجي در استان يزد فعاليت مي‌كنند.

منبع"ايرنا

يزدفردا 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا