اعضای شورای اسلامی شهر یزد با اهالی محله سید الشهداء بلوار دهه فجر دیدار کردند 

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهریزد ،اسکندر اصلانی ، محمد فقیه خراسانی امیرحسین رادمنش ،ناصرپارسائیان به اتفاق مهندس رمضانی شهردار منطقه دو درجمع نمازگزاران مسجد حضرت سیدالشهداء واقع در بلوار دهه فجر حضور یافتند وباآنها دیدار وگفتگو کردند.
این گزارش حاکی است نداشتن امکانات رفاهی ،فرهنگی ،آموزشی، ورزشی وتفریحی در این منطقه ،وضعیت بد پیاده روها ،کوچه های فاقد آسفالت ،آب گرفتگی معابر درفصل بارندگی مشکلات ترافیکی ،نداشتن پاسگاه انتظامی ازجمله مهمترین مسائلی بود که توسط ساکنین مطرح شد.
در این دیدار اسکندر اصلانی ریاست شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به مشکلات وموانعی که برسر راه شوراها وجود دارد اظهارداشت : ما تا آنجاکه توانستیم کارکردیم 70 درصد از بودجه سال جاری شهرداری ،عمرانی است که در ایران کم نظیر است در این دوره شورا پروژه های بزرگی همچون پارک کوهستان،کشتارگاه صنعتی ،ترمینال مسافربری ،پارک بزرگ شهر کار شده است حداقل 800میلیون تومان درپارک دانشجو هزینه شده است و در داخل این پارک کتابخانه ای نیز در حال ساخت است.
وی گفت: باتوجه به اینکه گازکشی این منطقه اخیراً به اتمام رسیده است،آسفالت نیز خواهدشد.متاسفانه شهرگسترش بی رویه داشته است ومرکز شهرنیزخالی ازسکنه شده واکثراً به حاشیه شهررفته اند که مشکلات زیادی رابوجود است مخصوصاً دربحث خدمات رسانی .
در ادامه اعضاء شورا از مجموعه فرهنگی مسجد و زمینهای اطراف آن بازدید نمودند و قول همکاری جهت احداث مجموعه فرهنگی داده شد ومقررشد برای حل مشکلات با همکاری شورا از فرماندار ،مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی ،مدیر کل تربیت بدنی ، ودیگر مسئولین شهرستان یزد دعوت به عمل آید تابا حضور در محل از نزدیکی جریان مسئل قرارگیرند

يزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا