یزدفردا: شامگاه گذشته دیدار دو تیم چادرملو و نفت و گاز گچساران در مقابل دیدگان هزاران تماشاگر با تساوی بدون گل به پایان رسید.

به گزارش یزدفردا: سکوهای ورزشگاه ۱۵ هزار نفری شهید نصیری یزد، شب گذشته و در جریان بیست و هشتمین هفته از لیگ آزادگان فوتبال ایران، پس از آخرین حضور تیم شهید قندی در لیگ برتر فوتبال ایران، طی چندین سال اخیر شلوغ‌تر از همیشه بود به طوری که اگر دوربین عکاسان حاضر در این دیدار، این جمعیت را ثبت نمی‌کرد، در باورها نمی‌گنجید که سکوهای مقابل جایگاه ویژه این ورزشگاه که نیمی از جایگاه هواداران را تشکیل می‌دهد، پر شده باشد.

هر چند که چشم هزاران تماشاگر در حسرت عبور توپ از خط دروازه‌ها ماند اما قطعاً این حضور تا قبل از رسیدن چادرملو به لیگ برتر و میزبانی از تیم‌های پرطرفدار فوتبال ایران در تاریخچه این ورزشگاه و ذهن مدیران ورزشی استان حک خواهد شد.

بگذریم از این که این ورزشگاه طی سالیان اخیر زیر سایه بی‌توجهی مدیران ورزش یزد تکمیل نشده و هنوز استانداردهای لازم را ندارد اما در بازی دیشب، هیجان و کیفیت روی سکوها به مراتب از کف زمین چمن داغ‌تر بود.

بازیکنان و کادر فنی چادرملو در هفته‌های آینده باید بر هیجان سکوها غلبه کنند چرا که شاهد سردترین و بی‌روح‌ترین بازی هفته بودند؛ نه موقعتی ایجاد شد و نه اتفاقی افتاد که حتی سکوها نیم‌خیز شود.

در همین حین و در حالی که از آغاز لیگ امسال به مرور شاهد این بودیم که برای اولین بار درب ورزشگاه‌های فوتبال روی بانوان باز شد ولی همچنان این حسرت در دل بانوان یزدی مانده‌ است که برای اولین بار همپای آقایان بتوانند، تنها نماینده استان در لیگ آزادگان که روزهای رویایی را در مسیر صعود طی می‌کند، تشویق کنند.

هرچند که مدیران فوتبال و ورزش یزد از حضور بانوان استقبال و اعلام کردند که زیرساخت‌های لازم مهیا است اما معلوم نیست که با گذشت ۲۸ هفته از لیگ، توپ سرگردان مجوز حضور بانوان یزدی در این ورزشگاه همانند دو ورزشگاه اصفهان و خوزستان، در زمین چه ارگان یا منتظر امضای کدام مسئول، معطل مانده است.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا