یزدفردا: هم‌زمان با ایام‌الله دهه مبارک فجر عملیات اجرایی و بهره برداری از ۶ طرح عمرانی، ورزشی و فرهنگی در شهرستان زارچ آغاز شد.

به گزارش یزدفردا: هم‌زمان با ایام‌الله دهه مبارک فجر عملیات اجرایی ۶ طرح عمرانی، ورزشی و فرهنگی با اعتبار بالغ‌ بر ۲۵۰ میلیارد تومان با حضور معاون عمرانی استانداری یزد در شهرستان زارچ آغاز شد.

 معاون عمرانی استانداری یزد در آیین افتتاحیه طرح های دهه فجر زارچ گفت: کلنگ زنی بیت و دفتر امام‌جمعه زارچ، شروع عملیات آب‌رسانی به اراضی شرکت تعاونی دهیاری‌ها مسکن جوانان به طول لوله‌گذاری ۱۳ هزار متر با اعتبار بالغ‌ بر ۱۱۵ میلیارد ریال، عملیات اجرایی ۴۰ واحد مسکونی خانواده‌های دو معلولی، شروع عملیات آب‌رسانی به سرچشمه زارچ به طول لوله‌گذاری ۴۵۰۰ متر بااعتبار بالغ‌ بر ۲۵۰ میلیارد ریال ازجمله طرح‌هایی بود که آغاز شد.

ابوالحسینی در ادامه زمین چمن مصنوعی شهید حاج قاسم سلیمانی آموزشگاه پیامبر اعظم (ص) افتتاح کرد و افزود: برای بهره‌برداری از این طرح بالغ‌ بر ۷ میلیارد ریال هزینه شده است، برق‌رسانی به خیابان جمهوری به طول ۲۰۰۰ متر با اعتبار بالغ‌ بر ۱۵۸ میلیارد ریال از دیگر طرحی بود که با حضور ابوالحسینی به بهره‌برداری رسید.

بازدید از مرمت و احیا بافت تاریخی اله آباد و تابلو ثمثال شهدای شهرستان زارچ واقع در جاده سنتو حد فاصل میدان امام جعفر صادق (ع) تا میدان ولایت از برنامه‌های سفر یک روزه ابوالحسینی به شهرستان زارچ بود.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا