یزدفردا: یادواره شهدای روستای حاجی آباد زرین اردکان برگزار شد.

به گزارش یزدفردا: نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی درخصوص اهمیت زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا گفت: با توجه به اینکه مقام معظم رهبری فرموده اند افتخارات، یاد و نام شهدا باید نصب العینمان قرار بگیرد و هرگز فراموشمان نشود، این مسئله مورد عنایت مردم خوب روستای حاجی آباد بوده است.

دشتی افزود: روستای قرآنی حاجی آباد که در کشور نمونه است و ده شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده، هر سال این مراسم را برگزار می‌کند. 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اردکان نیز گفت: خدا را شاکریم که به همت مردم ولایت مدار روستای حاجی آباد امسال هم یاد و خاطره شهدا مقاومت و دفاع مقدس برگزار شد. 

سرهنگ امامی برگزاری این یادواره را در موقعیت حاضر از جایگاه ویژه‌ای برخوردار شمرد و اضافه کرد: ما امروز باید از شهدای غزه و شهدای جبهه مقاومت یاد بکنیم و انشالله به برکت خون‌هایی که ریخته شده، اسرائیل از صحنه روزگار محو خواهد شد. 

وی در پایان با اشاره به هدف از برگزاری این رویداد اظهار داشت: برگزاری این یادواره‌ها در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است، اینکه به ما یادآور شود که کسانی پای این نظام و انقلاب جان دادند، ما هم وظیفه داریم پای نظام و انقلاب بایستیم.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا