یزدفردا: مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد گفت: با برگزاری جلسات هماهنگی و تلاش‌های صورت گرفته در تدارک یک میزبانی شایسته از رقابت‌های بین المللی بدمینتون جام فجر هستیم.

به گزارش یزدفردا: زهیر حاجی حسینی درخصوص رقابت‌های بین المللی بدمینتون جام فجر و آماده سازی استان برای میزبانی از این رقابت‌ها گفت: از ماه‌ها پیش در راستای فراهم کردن زیرساخت‌ها و امکانات مناسب برای میزبانی از رقابت‌های بین المللی جام فجر، جلسات مختلف با حضور معاونت توسعه منابع و مدیریت استانداری و دیگر مسئولان برگزار و کار برای بهترین میزبانی آغاز شد.

وی افزود: با توجه به برگزاری ۴ رویداد مهم جهانی به طور همزمان و حساسیت بالای کار، تمام تمرکز و تلاشمان تدارک یک میزبانی جهانی در شهر جهانی است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد بیان داشت: رقابت‌های بین المللی سریز جوانان از ۵ الی ۸ بهمن‌ماه، مسابقات بین‌المللی جام فجر از ۱۰ الی ۱۵ بهمن ماه و نشست سران بدمینتون آسیای مرکزی و دوره مربیگری درجه یک جهانی رویداد‌هایی است که همزمان در یزد برگزار خواهد شد.

حاجی حسینی ادامه داد: برای مسابقات بین المللی جام فجر با توجه به اینکه در رنکینگ و کسب سهمیه المپیک تاثیرگذار است، استقبال خوبی شده و بیش از ۱۳۰ بازیکن از ۳۱ کشور دنیا برای حضور در این مسابقات اعلام آمادگی کردند.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا