یزدفردا: مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری یزد: با ایجاد سکو‌های تنظیم بازار اقلام کالایی با تخفیف ۲۵ تا ۴۰ درصدی نسبت به خرده فروشی‌های سطح شهر به دست مردم می‌رسد.

به گزارش یزدفردا: پاکدل در نشست تنظیم بازار استان یزد با بیان اینکه به زودی، سکو‌های تنظیم بازار در استان راه اندازی می‌شود، افزود: در روز‌های آینده ۱۳ سکوی تنظیم بازار در شهرستان یزد رونمایی می‌شوند.

پاکدل افزود: رویکرد این است که با ایجاد سکو‌های تنظیم بازار اقلام کالایی با تخفیف ۲۵ تا ۴۰ درصد‌ی نسبت به خرده فروشی‌های سطح شهر به دست مردم برسد.

وی با اشاره به اینکه دراین سکو‌ها ۱۵ قلم کالای اساسی مورد نیاز مردم تامین می‌شود، عنوان کرد: در حال حاضر ۸ سکوی عرضه اقلام پروتئینی را راه اندازی خواهیم کرد، ۲ سکوی استقرار وانت بار‌ها در سطح شهر راه اندازی می‌شود و همچنین ۲ فروشگاه عمده و جامع با شرایط خیلی خوب برای خرید مردم معرفی خواهند شد.

مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری یزد گفت: سکو‌های تنظیم بازار تابلو دارند و کد گذاری خواهند شد واز ابتدا فرایند به صورتی خواهد بود که سوء استفاده‌ای در این حوزه شکل نگیرد.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان هم در این نشست گفت: با توجه به برنامه ریزی وزارت کشاورزی از هفته آینده در سطح استان برنامه توزیع گوشت مرغ منجمد با قیمت مصوب ۶۵ هزار و ۷۰۰ تومان را خواهیم داشت.

آغاز گفت:فروشگاه‌های بزرگ و زنجیره‌ای کار عرضه مرغ منجمد را انجام خواهند داد.

وی همچنین از برنامه ریزی برای احیای دامداری‌های راکد و تعطیل و پایش اطلاعات این واحد‌ها خبر داد. 

بررسی وضعیت تامین و توزیع گوشت مرغ توسط جهاد کشاورزی و بررسی وضعیت بازار شهرستان زارچ از دیگر مباحث این نشست بود.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا