یزدفردا: فرماندار میبد: بانک ها در پرداخت تسهیلات طرح ۴۰۰ واحدی و ارائه گزارش بانک‌ها دراین خصوص ظرف دو هفته آینده انجام شود.

به گزارش یزدفردا: فرماندار میبد در جلسه شورای مسکن این شهرستان بر تسریع بانک ملی و ملت در پرداخت تسهیلات طرح ۴۰۰ واحدی و ارائه گزارش بانک‌ها دراین خصوص ظرف دو هفته آینده تاکید کرد و گفت: روند پرداخت تسهیلات بانکی، واگذاری مسکن را در شهرستان میبد با کندی مواجه کرده است که امیدواریم مسئولین بانک‌ها مسئولیت پذیری بیشتری را در این زمینه داشته باشند.

سجادی پور با بیان اینکه از آغاز طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان میبد بیش از ۱۱ هزار نفر ثبت نام کرده اند افزود: از این تعداد پرونده ۵ هزار نفر نهایی شده است.

وی گفت: تاکنون ۲۶۵ قطعه زمین در بخش ندوشن و ۱۱۰ قطعه زمین در بخش بفروئیه و ۲۱۰ واحد در شهر میبد به متقاضیان درقالب گروه ساخت واگذار شده است که ۳۰ واحد از آن درمرحله بهره برداری قرار دارد.

فرماندار میبد افزود: در شهرستان میبد هم ۴۶۰ واحد بنیاد ساخت مرحله اسکلت ساخت و ساز را تا آبان ماه پشت سرگذاشته اند که درمرحله واگذاری به متقاضیان قرار دارد. 

تسریح در اجرای شبکه آب و برق و گاز سایت‌های نهضت ملی بفروییه و ندوشن با توجه به تحویل تعدادی از قطعات طی ماه جاری، پیگیری و تسریع ادارات راه و شهرسازی و ثبت اسناد و املاک در صدور اسناد مالکیت سایت‌های بفروئیه، ندوشن و سعید آباد به جهت مورد نیاز بودن اسناد جهت اخذ تسهیلات، ارائه درخواست الحاق به محدوده اراضی جدید برای شهر‌های ندوشن و بفروییه از سوی اداره راه و شهرسازی و شهرداری‌های این دو شهر، پیگیری نظام مهندسی شهرستان میبد جهت قسط بندی هزینه‌های مربوط به دفاتر طراحی و تسریع در قیمت گذاری واحد‌های ۴۰۰ واحدی، مهلت به متقاضیان سری اول و دوم قرعه کشی ندوشن و بفروییه تا ۲۵ آذرماه و رفع مشکل اسناد مالکیت ۳۹ واحدی فجر جهت ترهین اسناد و پرداخت متمم تسهیلات توسط بانک مسکن از مصوبات این جلسه بود.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا