یزدفردا: کمیته انضباطی فدراسیون والیبال رای خود را درباره تیم شهداب یزد و رئیس هیات والیبال اردکان اعلام کرد.

به گزارش یزدفردا: کمیته انضباطی فدراسیون والیبال دوشنبه، ۱۳ آذرماه نشست خود را برای رسیدگی به رفتار تماشاگران شهداب در هفته هفتم لیگ برتر مقابل پیکان تهران و بروز رفتار غیرمتعارف محمد پروانه، رئیس هیات والیبال اردکان در هفته هشتم مسابقات میان تیم‌های ایفاسرام و پیکان تشکیل داد.

در این جلسه کمیته انضباطی علی فرخی، علیرضا باقری، مسعود صباغی و محسن ترابی حضور داشتند.

بر اساس گزارش ناظر مسابقه در دیدار تیم‌های شهداب یزد با پیکان تهران که به میزبانی یزد برگزار شد، برخی تماشاگران با هماهنگی سرگروه‌ها به پیمان اکبری، علیرضا بهبودی و مبین نصری توهین و با به کار بردن الفاظ زشت و خارج از نزاکت، فضای سالن مسابقه را ملتهب کردند.

نماینده باشگاه شهداب یزد در جلسه کمیته انضباطی حاضر شد و در نهایت کمیته انضباطی باشگاه شهداب را به یک جلسه محرومیت از حضور تماشاگر در اولین بازی خانگی و پرداخت ۵۰۰ میلیون ریال معادل ۵۰ میلیون تومان جریمه نقدی محکوم کرد. این رای قابل تجدیدنظرخواهی است.

براساس گزارش ناظر و فیلم بازی تیم‌های ایفاسرام اردکان با پیکان تهران، محمد پروانه را به دو جلسه محرومیت از حضور در سالن مسابقات لیگ برتر در شهر اردکان محکوم کرد.

در رای کمیته انضباطی آمده است که براساس گزارش ناظر و فیلم بازی، محمد پروانه، سرپرست هیات والیبال اردکان پس از اعتراض نیمکت پیکان به داور مسابقه به سمت آن‌ها رفته و با برخورد با آنالیزور باشگاه پیکان محمدامین شاکری، موجب بروز حرکت غیرورزشی و اختلال در روند مسابقه شد. علیرغم دعوت قبلی، پروانه در جلسه کمیته انضباطی حاضر نشد و لایحه‌ای ارسال کرد که قرائت شد.  

کمیته انضباطی در پایان جلسه خود پروانه را به دو جلسه محرومیت از حضور در سالن مسابقات لیگ برتر در شهر اردکان محکوم شد. رای صادره قطعی است.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا