یزدفردا: گردهمایی فرماندهان فعلی و قبلی رده‌های مقاومت بسیج شهرستان اشکذر برگزار شد.

به گزارش یزدفردا: گردهمایی بزرگ فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج شهر‌های اشکذر؛ مجومرد؛ خضرآباد و مناطق روستایی بخش‌های مرکزی؛ خضرآباد و رستاق از ابتدای تشکیل بسیج مردمی تاکنون باحضور سرهنگ نوری‌زاده جانشین سپاه الغدیر استان یزد؛ حجت الاسلام طالبیان امام جمعه اشکذر، فرماندار و معاونین فرماندار اشکذر و همچنین فرماندهان رده‌های بسیج دردانشگاه پیام نور اشکذر برگزار گردید.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اشکذرذر این مراسم به شاخصه‌های بارز بسیجیان پرداخت و گفت: بسیج بازوی پرتوان انقلاب اسلامی و خدمتگذار حقیقی به مردم در تمام عرصه‌های فرهنگی؛ اقتصادی و اجتماعی به مردم بوده و خواهد بود.

سرهنگ هاتفی افزود: یک بسیجی همیشه باید روحیه ایثار و جهاد را در وجود خود زنده نگه دارد تا بتواند خالصانه به مردم خدمت کند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اشکذر بسیج را نماد کارآمدی نظام مقدس جمهوری اسلامی برشمرد و گفت: بسیج نماد کار آمدی نظام مقدس جمهوری اسلامی و پیش قدم در تمام عرصه‌های اقتصادی؛ اجتماعی و فرهنگی است و در همه حال امید آفرین در جامعه است.

 اجرای گرود سرود پایگاه محمدرسول‌الله ابراهیم آباد رستاق، بیان خاطرات چند نفر از فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج و مداحی به مناسبت ایام فاطمیه از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

این مراسم به مناسبت هفته بسیج و به منظور تجلیل از زحمات فرماندهان رده‌های مقاومت بسیج (اعم از ناحیه، حوزه، پایگاه، گردان و...) و نیز تجدید خاطرات و دیدار با یکدیگربرگزار شد.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا