یزدفردا: رئیس پلیس آگاهی استان کرمان از دستگیری فردی کلاهبردار به اتهام کارسازی با جعل عنوان فرد با نفوذ در مراجع قضایی خبر داد.

به گزارش یزدفردا: سرهنگ حمیدرضا میرحبیبی امروز پنجم آذرماه در تشریح این خبر گفت: در پی شکایت یک شهروند کرمانی مبنی بر پرداخت ۱۳۰میلیون ریال وجه نقد و سکه به فردی که با ادعای نفوذ در دستگاه قضایی به وی وعده انجام سریع کارهایش را داده اما پس از دریافت این مبالغ متواری شده، موضوع تحت بررسی دایره مبارزه با جعل و کلاهبرداری قرار گرفت.

وی افزود: همزمان با بررسی این پرونده، شکایت پنج شهروند دیگر هم که با همین شیوه از آنان کلاهبرداری شده بود، دریافت و با بررسی های تخصصی، فرد کلاهبردار که از متهمان سابقه‌دار در زمینه ارتکاب جرائم حوزه جعل و کلاهبرداری بود، دستگیر و در تحقیقات بعدی به دریافت سه میلیارد و سیصد میلیون ریال از چند شهروند با وعده انجام سریع امورشان در پرونده‌های قضایی اقرار کرد.

سرهنگ میرحبیبی با اشاره به معرفی متهم به مراجع قضایی و ادامه پیگیری‌ها برای احقاق حق مالباختگان بیان کرد: لازم است بدانیم اشخاص حقیقی و حقوقی توانایی انجام امور خارج از قانون را ندارند و اگر مردم با شخصی مواجه شدند که با معرفی خود به عنوان افراد با نفوذ ادعای انجام کارهای غیرقانونی را دارد، از پرداخت پول و هرگونه مال به آنان خودداری و سریعاً موضوع را به پلیس گزارش کنند.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا