یزدفردا: معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی وزیر بهداشت در جریان بررسی روند پیشرفت طرح‌های نیمه تمام حوزه سلامت میبدگفت: در دو سال گذشته، بیش از ۳۰۰ میلیارد تومان درحوزه سلامت در شهرستان میبد هزینه شده است.

به گزارش یزدفردا: بهروز رحیمی در جریان بازدید از طرح‌های نیمه تمام و طرح‌های توسعه بیمارستان امام جعفر صادق (ع) گفت: حوزه سلامت طی دو سال گذشته کارنامه موفقی را درکشور داشته است و این موفقیت با تلاش‌های مسئولان شهرستان و دانشگاه علوم پزشکی استان یزد در شهرستان میبد بیشتر هم بوده است.

وی با بیان اینکه حدود ۳۶ طرح خوب و بزرگ حوزه بهداشت درمان و آموزشی را در پراکندگی مختلف در شهرستان میبد داشته ایم، افزود: فاز یک توسعه بیمارستان، توسعه اورژانس بیمارستان، فاز ۲ بیمارستان امام جعفر صادق (ع) که کار بزرگ درمانی آموزشی است؛ درآینده ردیف بودجه می گیرد. 

معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی گفت: امروز هم مقرر شد؛ بهسازی اتاق عمل‌ها یعنی دو اتاق عمل به به فضای موجودشان اضافه کنیم و از سوی دیگر طرح توسعه بیمارستان میبد و فاز ۲ را که یک کار مهم است، در آینده پیگیری می کنیم.

رحیمی در بازدید از دانشکده پرستاری میبد هم گفت: اتفاقات خوبی در دانشکده پرستاری میبد رقم خورده، که یک مقدار نیاز به توسعه، بهسازی و بازسازی داشت و برای تکمیل سلف سرویس و سالن ورزشی، از محل منابع وزارت بهداشت تامین اعتبار خواهد شد. 

وی، با بیان اینکه دراین دو سال بیش از ۳۰۰ میلیارد تومان درحوزه سلامت در شهرستان میبد هزینه شده است، تصریح کرد: سیاست کلی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی این است که همه مردم دسترسی عادلانه‌ای به خدمات درهمه سطوح کشور را داشته باشند.

معاون وزیر بهداشت گفت: هدف گذاری مان این است که بیماران درهر استان همه خدمات بهداشتی، درمانی و آموزشی را بدون نیاز به مراجعه به استان‌های همجوار دریافت کنند.

دکتر میرمحمدی نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی هم گفت: آنچه که درحوزه سلامت مورد مطالبه در شهرستان میبد است؛ پرداختی‌ها به مجموعه پرسنل و متخصصان است که باعث دلگرمی و استمرار تلاش هایشان است چرا که تعرفه ایی که درسیستم دولتی مردم پرداخت می‌کنند یک پانزدهم بخش خصوصی است.

میرمحمدی در ادامه خواستار تکمیل هرچه سریعتر طرح‌های نیمه تمام، حوزه سلامت و بهداشت ودرمان در میبد شد.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا