یزدفردا: سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان میبد از امدادرسانی به هفت مصدوم تصادف دو خودروی سواری در محور ندوشن به میبد خبر داد.

به گزارش یزدفردا: «جواد شجاع الدینی» در خصوص جزئیات این حادثه گفت: طی تماس های مردمی با سامانه ۱۱۲ جمعیت هلال احمر استان مبنی بر برخورد دو دستگاه خودرو سواری سمند و وانت با یکدیگر و در پی آن مصدومیت و محبوس شدن چند سرنشین این دو خودرو بلافاصله تیم امدادونجات پایکاه کمربندی غربی شهرستان میبد به محل حادثه اعزام شد.

وی افزود: این حادثه شامگاه روز گذشته (شنبه چهارم آذرماه) در کیلومتر پنج محور ندوشن به میبد ( پل زیرگذر ندوشن ) رخ داد که منجر به مصدومیت هفت نفر و محبوس شدن دو نفر از سرنشینان خودرو سمند شده بود.

سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان میبد گفت: دو سرنشین محبوس شده خودرو سواری سمند توسط نجاتگران جمعیت هلال احمر با استفاده از ابزار تخصصی نجات رهاسازی شده و مصدومین پس از اقدامات اولیه درمانی توسط کد های امدادی سازمان اورژانس نزدیک ترین مرکز درمانی انتقال یافتند.

این مقام مسئول ضمن تاکید بر رعایت قوانین و مقررات در رانندگی, از عموم مردم خواست که به محض مواجهه با چنین حوادثی نجاتگران هلال احمر را از طریق تماس با شماره ۱۱۲ مطلع سازند.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا