یزدفردا: پایگاه کد دوم اورژانس شهری اردکان در زمینی به مساحت ۳۳۴ متر و با زیربنای ۲۷۰ متر در نظر گرفته شده است.

به گزارش یزدفردا: سرپرست سازمان اورژانس یزد در آغاز عملیات اجرایی پایگاه کد دوم اورژانس شهری اردکان حاضر شد و ساخت طرح دوم اورژانس شهری در اردکان آغاز به کار کرد. 

میرجلیلی گفت: این پایگاه در زمینی به مساحت ۳۳۴ متر و با زیربنای ۲۷۰ متر در نظر گرفته شده که بناست توسط یک خیر ساخته شود. 

وی افزود: شهرستان اردکان درحال حاضر ۸ پایگاه فعال اورژانس دارد و در برنامه‌ی توسعه‌ی هفتم ۸ پایگاه دیگر نیز پیش‌بینی شده که انشاالله برای شهرستان ساخته شود.، از آن ۸ پایگاه دو مورد تقریباً کار‌های خیری‌اش انجام شده و کار‌های زمینش نیز در حال انجام است، انشالله بقیه پایگاه‌ها هم با جذب و حمایت خیرین شاهد بهره‌برداری و توسعه‌شان خواهیم بود. 

وی یادآور شد: در مجموع از ابتدای سال ۱۴۰۲ تاکنون شهرستان اردکان در ۸ ماه اول، ۵۷۰۰ مورد مأموریت داشته که در شهرستان انجام شده است، تقریباً ۳۵۰۰ مورد از این مأموریت‌ها برای دو پایگاه شهری بوده که شامل کد اول و کد دوم شهری است.

سرپرست سازمان اورژانس یزد در پایان خاطرنشان کرد: ۱۷۰۰ ماموریت از ابتدای سال داشته‌ایم و امیدواریم با فضای بهتر شاهد خدمات بهتر به مردم شهرستان اردکان باشیم.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا