یزدفردا: دشتی نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی برای رسیدگی به مشکلات مردم روستای چاه افضل در این روستا حضور پیدا کرد.

به گزارش یزدفردا: دشتی نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به دعوت بخشدار بخش مرکزی اردکان برای رفع مشکلات چاه افضل با حضور مسئولان شهرستانی و استانی به ذکر چند مشکل روستا پرداخت و گفت: عمده مشکلی که مردم چاه افضل دارند مشکل آب است، مسئله دیگر مشکل قطعی برق است، همچنین جاده‌های بین مزارع و تعویض جاده اردکان تا چاه افضل مسئله‌ی دیگر است. 

دشتی درخصوص زمین‌های واگذاری بنیاد مسکن گفت: مردم به مشکلاتی در رابطه با سندهایشان برخورد کرده بودند، ما از مسئولین بنیاد مسکن خواستیم تا به روستا بیایند و از نزدیک مشکلات را بررسی کنند.، ما سعی داریم با کمک شورای روستا و دهیار محترم و بخشدار مرکزی و همچنین مسئولین فرمانداری مشکلاتی که امکانش هست را فی‌المجلس حل کنیم و مشکلاتی که استانی‌ است را به استان منتقل کرده و مشکلاتی که باید از طریق وزرای محترم در تهران پیگیری کرد را در پایتخت دنبال کنیم. 

نماینده مردم اردکان در مجلس خبر از رفع مشکل اینترنت روستا داد و گفت: مردم مشکل اینترنت داشتند که الحمدالله حل شد، می‌توانیم این نوید را بدهیم که امروز دیگر روستای حسن آباد انارکی چاه افضل اینترنت فورجی دارد.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا