یزدفردا: دومین المپیاد ورزش کارگری استان صبح امروز با حضور ۷۰ نفر از کارگران در یکی از واحد‌های صنعتی در شهرستان میبد برگزار شد.

به گزارش یزدفردا: در این المپیاد که در ۵ رشته پرتاب توپ ۵ کیلویی، طناب زنی، طناب کشی، مهار وزنه و دو سرعت برگزار شد؛ شرکت کنندگان با همدیگر به رقابت پرداختند.

رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی میبد با بیان اینکه دومین المپیادورزش کارگری در استان از مهرماه آغازشده است گفت: یکی از ماموریت‌های وزارت کار و به تبع آن ادارات کل و شهرستان ها، توجه به مسائل اجتماعی، فرهنگی و ورزش در بین جامعه هدف کارگران است.

علایی افزود: به همین خاطر دومین المپیاد ورزش کارگری از مهر ماه در سطح استان آغاز شده است و با توجه به اینکه کارگران فرصت حضور در مجامع ورزشی ندارند این زمینه را فراهم کردیم که المپیاد ورزشی را با همکاری کارفرمایان و کارگران در واحد‌های صنعتی برگزارکنیم.

وی بابیان اینکه از دو ماه پیش تاکنون دومین المپیاد ورزش کارگری را در سیزده واحد صنعتی برگزار کردیم گفت: خوشبختانه این المپیاد ورزشی در شهرستان میبد با استقبال کارفرمایان و کارگران مواجه شده است و ما درپنج رشته ورزشی این المپیاد را در واحد‌های صنعتی برای افزایش بهره وری کارگری و تولید در سالی که به شعار افزایش تولید و مهار تورم مزین است انجام می‌دهیم.

علایی گفت: نفرات برتر این المپیاد ورزش کارگری به مرحله استانی راه یافته و پس از رقابت در مرحله استانی در مراسم اختتامیه آن که دردهه فجر برگزار خواهد شد مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا