یزدفردا: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میبد در نشست خبری با تبریک فرارسیدن هفته بسیج، از اجرای بیش از یکصد برنامه در هفته بسیج در شهرستان میبد خبر داد.

به گزارش یزدفردا: سرهنگ مصطفی آقایی گفت: بیش از ۲۵ برنامه از این تعداد برنامه‌های شاخص است که به همت بسیجیان در رده‌های مختلف و اقشار از ۲۹ آبان تا ۶ آذر که هفته بسیج است درسطح محلات برگزار خواهد شد.

وی تجلیل و تکریم از بسیجیان پایگاه‌های مقاومت، نشست صمیمی با فرماندهان و پیشکسوتان بسیجی درمساجد، اعزام گرو ههای جهادی به محلات و ارائه ویزیت رایگان و میز خدمت به مردم محلات، اجرای برنامه‌های فرهنگی، برگزاری جشنواره سرود و جشنواره فناوران علمی توسط هسته‌های علمی بسیج را بخشی از این برنامه‌ها برشمرد.

آقایی با بیان اینکه از امروز دوشنبه برنامه‌های هفته بسیج در شهرستان میبد با افتتاح نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در شهیدیه آغاز می‌شود گفت: برگزاری جشنواره مالک اشتر و تجلیل از برترین‌های بسیج درسال ۱۴۰۱، افتتاح مرکز آموزشی رفاهی طلائیه با حضور سردار سلامی در روز پنج شنبه را از دیگر برنامه‌های شاخص درهفته بسیج میبد عنوان کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میبد افزود: در این هفته تجلیل از خانواد شهدا و دیدار با خانواده شهدا بسیجی، یادواره‌های شهدا بسیجی و برنامه آبروی محله و ارائه میز خدمت درنماز جمعه با حضور قرارگاه‌های یازده گانه را هم برنامه ریزی کردیم. 

سرهنگ آقایی حضورمنسجم بسیجیان در برنامه میقات صالحین با حضورگروه‌های تربیتی و حلقه‌های صالحین در مصلی آیت الله اعرافی قبل از اقامه نماز جمعه ساعت ۱۰ صبح و اختتامیه مسابقات قرآنی بسیج با حضور آیت الله اعرافی را بخش دیگری از برنامه‌های هفته بسیج خواند و گفت: درهفته بسیج با اعزام راوی به ۳۰ مدرسه و دانشگاه‌ها و تکریم و تجلیل از بسیجیان درادارات شهرستان و برنامه‌های فرهنگی درقشر کارگری و برگزاری مسابقات ورزشی و برون محلی که توسط گروه هی تربیتی بسیج درمحلات برنامه ریزی شده است سعی داریم دراین مقطع زمانی، باعث دلگرمی بسیجیان باشیم.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا