یزدفردا: شهردار اشکذر: با توجه به اینکه خانه دار شدن جوانان به اولویت اول دولت تبدیل شده، شهرداری نیز به سهم خود و همگام با سایر ادارات مرتبط در شهرستان توان و تلاش خود را در اجرای طرح نهضت ملی مسکن اشکذر به کار گرفته است.

به گزارش یزدفردا: شهردار اشکذر در جریان بازدید از سایت صد هکتاری نهضت ملی مسکن که با حضور فرماندار، روئسای راه و شهرسازی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان اشکذر صورت گرفت روند اقدامات انجام شده توسط این شهرداری در یک ماهه اخیر را تشریح کرد.

دهقان منشادی افزود: خوشبختانه شهرداری با تمام توان در راستای تسطیح و خاک برداری سایت نهضت ملی مسکن اشکذر وارد عمل شده و در حال حاضر کار با روند مطلوب در حال انجام است.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه خانه دار شدن جوانان به اولویت اول دولت تبدیل شده، شهرداری نیز به سهم خود و همگام با سایر ادارات مرتبط در شهرستان توان و تلاش خود را نیز به کار گرفته است.

شهردار اشکذر در پایان نیز بر تسریع در روند انعقاد قرارداد فی مابین شهرداری و اداره راه و شهرسازی جهت تامین حق و حقوق این شهرداری تاکید و حمایت و نگاه ویژه مسئولان مرتبط را خواستار شد.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا