یزدفردا: وزیر ارتباطات: «اینترنت پرسرعت حق مردم است.»

راضیه حسینی: و از آن‌جایی که حق گرفتنی است، نه دادنی، پس مردم باید تا می‌توانند تلاش کنند خودشان به اینترنت پر سرعت برسند و از مسئولان انتظاری نداشته باشند. در واقع مسئول، کارش این است که وجود یک سری حقوق را به مردم اعلام کند و پس از آن دیگر مردم هر گلی زدند به سر خودشان زدند.

پس بدانید اگر الان با سرعت اینترنت مشکل داریم، گاهی در هفت روز هفته، هشت روز قطع و وصلی داریم، برای آپلود یک فیلم باید وصیت‌نامه تهیه کنیم، مقصر کسی جز خودمان نیستیم. ما هستیم که با نگرفتن حق‌مان مشکلات اینترنت را به وجود می‌آوریم و مسئولان را هم گرفتار می‌کنیم.

نه‌تنها اینترنت، بلکه در همه‌ زمینه‌ها این مشکلات را به وجود می‌آوریم. مثلاً بلد نیستیم حق‌مان را از بازار مسکن بگیریم. نمی‌توانیم به یک خودروی درست و حسابی و ایمن که حق‌مان است برسیم. گوشت و مرغ و سایر خوراکی‌ها هم بماند.

اصلاً بگذارید مستقیم با خودش صحبت کنیم، شاید این بار موفق شدیم:

حق عزیز، لطفاً خودت با زبان خوش بیا کنار مردم بنشین، می‌دانی که مسئولان هیچ‌وقت به حریمت تجاوز نمی‌کنند و اصلاً کاری به کارت ندارند. تو فقط با ما مردم طرفی. ما هم که دل‌مان نمی‌آید بگیریمت. پس خودت بیا و به ما ملحق شو. یک بار امتحان کن و واقعاً به حق‌دار برس. بگذار ببینیم دنیا چه شکلی می‌شود.

خودت که شنیدی وزیر ارتباطات گفت با مایی، پس نگران نباش. بیا بنشین کنارمان. قول می‌دهیم با اینترنت پر سرعت کلی فیلم درست و حسابی دانلود کنیم و با هم ببینیم. اصلاً چیپس و ماستش هم با ما، فقط تو خودت را گم و گور نکن. جایی نرو که مسئولان هیچ وقت پیدایت نکنند. طوری محو نشو که مردم اصلاً ندانند مسئولان دارند درباره‌ی چه چیزی حرف می‌زنند و اصلاً یادشان نیاید آخرین بار تو را کجا دیدند.

لطفاً کمی با ما راه بیا. ما هم قول می‌دهیم زیاد دنبالت نباشیم همین که درهمه‌ی رتبه‌های جهانی از آخر اول نشویم کافی است. کنارمان بمان تا اواسط جدول برسیم، بعد دیگر هر طرفی دلت خواست برو.

دوست‌دار تو

مردم.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا