یزدفردا: نماینده بزرگترین حوزه انتخابیه مجلس: هیچ اقدامی برای ساخت بیمارستان ۹۶ تختخوابه خاتم نشده است.

به گزارش یزدفردا: محمدرضا صباغیان در جلسه کارگروه توسعه شهرستان خاتم از جاده هرات به هرابرجان به عنوان یکی از اولویت‌های این شهرستان یاد کرد و گفت: با وجود اینکه پیمانکار پای کار است، اما کار به دلیل پرداخت نشدن مطالبات پیمانکار تعطیل شده است.

وی افزود: البته این مشکل در حال پیگیری بوده و تلاش می‌کنیم تا فعالیت این طرح آغاز شود. ۱۱ میلیارد تومان از اعتبار این طرح پرداخت شده و مابقی هم در دستور کار قرار دارد.

این نماینده با انتقاد از معطل شدن طرح توسعه بیمارستان آیت الله خاتمی هرات تصریح کرد: چرا از ۸۰ میلیارد تومان اعتبارات تخصیص داده شده از سفر ریاست جمهوری، تاکنون هیچ مبلغی پرداخت نشده است؟

وی ادامه داد: چرا دانشگاه علوم پزشکی یزد پیگیری جدی را برای تخصیص اعتبار تکمیل این طرح انجام نداده و از معاون رئیس جمهور می‌خواهیم این موضوع را پیگیری کند.

صباغیان درباره بیمارستان ۹۶ تختخوابه هرات هم گفت: این بیمارستان هم کد ملی و هم اعتبار ملی دارد، اما با گذشت هشت سال هنوز هیچ اقدامی برای ساخت و ساز این بیمارستان صورت نگرفته است.

وی به وعده رئیس جمهور در سفر به خاتم مبنی بر سرمایه گذاری و تامین خوراک پتروشیمی اشاره کرد و افزود: تاکنون هیچ اقدامی در این زمینه انجام نشده و مدیران استانی و کشوری باید برای اجرای این وعده تلاش کنند.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا