یزدفردا: یادواره ۳۰ شهید روستای دربید و توابع با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولین در روستای دربید برگزار شد.

به گزارش یزدفردا: دلاوری مسئول برگزاری یادواره گفت: پنجمین یادواره شهدای روستای دربید و توابع هر ۴ سال یک‌بار باهدف ترویج ایثار و شهادت وزنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا برگزار می‌شود.

امام‌جمعه زارچ در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان انقلاب اسلامی از همه کسای که در برپایی این یادواره که زحمت فراوانی کشیدند تقدیر تشکر و افزود: عزت، امنیت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی مدیون فرهنگ والای شهادت است و باید همه پاسدار حرمت خون شهدا باشیم.

حجت‌الاسلام طباطبایی با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی گفت: جنایت‌کاری این روز‌های رژیم اشغالگر بی‌سابقه بوده و چهره اشغالگری این رژیم روزبه‌روز بر مردم دنیا نمایان‌تر می‌شود.

وی بابیان اینکه عملیات طوفان الاقصی صد در صد فلسطینی بود، گفت: رژیم جعلی صهیونیستی خیلی به دنبال این بود که این حمله را به گردن دیگران ازجمله جمهوری اسلامی بی اندازد، ولی کار فلسطینی‌ها بود.

 برپایی موکب‌های پذیرایی در طول مسیر، برپایی نمایشگاه دفاع مقدس، اجرای سرود، روایت گری سردار فرهنگ دوست از یادگاران هشت شال دفاع مقدس و تجلیل از خانواده معظم شهدا از برنامه‌های این مراسم بود.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا