ايثارگران:حمله به هاشمي تبليغات انتخاباتي است 


 «مجتبی شاکری» مسئول کمیته سیاسی جمعیت ایثارگران گفت: «حركت تبليغاتي دوم خردادی ها درباره بروز ناآرامی در مراسم سخنرانی آقای هاشمی، کارکرد سیاسی و انتخاباتی دارد»

وي در گفت و گو با خبرنگار سیاسی آفتاب ،در واکنش به بروز اغتشاش در مراسم سخنرانی هاشمی رفسنجانی در شهر قم، توضيح داد: «به نظر می رسد که هر چه به برگزاری انتخابات آینده خبرگان رهبری نزدیک می شویم، مسائلی در جامعه پیش می ‌آید که از عرف معمول خارج است و بر خلاف نظرات مقام معظم رهبری که می فرمایند همه باید حرف خود را بیان کنند و مخالفان آن نظیر هم تحمل خود را بالا ببرند، هستند». 


هیچ سرمقاله ای در حمایت از بیانات مقام معظم رهبری نوشته نمی شود ولی مطبوعات برای کوبیدن و تخریب رئیس جمهور سبقت می گیرند یا اینکه حرکت چند نفر آدم در یک مراسم سخنرانی را به صدر اخبار مملکت تبدیل می کنند... 


با انتقاد از مطبوعات اصلاح طلب ادامه داد: «هیچ سرمقاله ای در حمایت از بیانات مقام معظم رهبری نوشته نمی شود ولی مطبوعات برای کوبیدن و تخریب رئیس جمهور سبقت می گیرند یا اینکه حرکت چند نفر آدم در یک مراسم سخنرانی را به صدر اخبار مملکت تبدیل می کنند».

عضو شورای مرکزی جمیعت ایثارگران درباره شایعات موجود مبنی بر ارتباط اغتشاش گران قم با پ‍‍ژوهشكده امام خمینی كه زیر نظر آیت الله مصباح یزدیقرار دارد، گفت: این رفتار مورد تایید هیچ کس نیست اما روشن شدن این موضوعات در صلاحیت دادگاه است.

شاکری در عين حال با اشاره به مقاله «محمد جواد حجتي كرماني» در روزنامه «شرق» تصریح کرد: «هیچ کس از ‌آقای حجتی کرمانی نمی پرسد که چرا این سخنان نخ نما شده درباره نامه احمدی نژاد به رئیس جمهور آمریکا را رها نمی کند. این های و هوی آقای حجتی کرمانی هم مانند حرکات همان افراد در مراسم سخنرانی است و این دو تفاوتی با هم ندارند».

 

يزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا