یزدفردا: با مشارکت داوطلبان جمعیت هلال احمر اشکذر، خدمات پزشکی، روانپزشکی، خدمات پرستاری و اجتماعی به ساکنان روستای شرب العین خضرآباد ارائه شد.

به گزارش یزدفردا: رئیس جمعیت هلال احمر اشکذر گفت: پزشکان، داوطلبان و امدادگران جمعیت هلال احمر اشکذر در آخرین روز از هفته سالمند، در قالب طرح کاروان سلامت با شعار «دسترسی عادلانه به خدمات و پویش با هم هواتو داریم» به ارائه خدمات پرداختند.

سید کاظم بزاززاده با اشاره به ارائه خدمات به همه ساکنان این روستا، هدف از این اقدام را توزیع عادلانه خدمات پزشکی به نیازمندان، غربالگری بیماران، ارئه خدمات رایگان پزشکی و پرستاری و شناسایی نیازمندان به منظور حمایت و پیگیری روند درمانی آن‌ها عنوان کرد.

وی حضور و حمایت و همراهی داوطلبین شهرستان را بسیار خوب و مثال زدنی دانسته و تداوم برنامه‌ها را ناشی از این حمایت‌ها قلمداد کرد.

رئیس جمعیت هلال احمر اعزام تیم‌های تخصصی پزشکی و درمانی و همچنین تیم‌های داوطلبی شهرستان به روستا‌ها به منظور ارائه کلیه خدمات مورد نیاز مردم و بخصوص نیازمندان، سالمندان و کم توانان را از برنامه‌های تدوین شده ۶ ماهه جاری عنوان کرد.

در این برنامه که از ساعت ۸ لغایت ۱۵ در محل حسینیه روستا و با حضور پزشک، روانپزشک، پرستار، تکنسین داروئی و نجاتگران انجام گرفت، ۵۳ نفر ویزیت،۳۲ نفر غربالگری آلزایمر، ۱۵ نفر خدمات پرستاری (مراقب زخم، پانسمان و...) دریافت کردند.

رئیس جمعیت هلال احمر اشکذر از اجرای این برنامه ۱۵ روز یکبار در مناطق مختلف خبر داد.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا