یزدفردا: رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بافق از طرح «شمیم خدمت» به عنوان اقدام ویژه اوقاف با هدف ایجاد اشتغال خبر داد.

به گزارش یزدفردا به نقل از ایسنا: «هادی علیزاده» در این باره گفت: مبنای اجرای این طرح را بیانیه گام دوم انقلاب که عدالت اجتماعی را یکی از محورهای اساسی و ایجاد شغل را یکی از زیرمجموعه‌های عدالت اجتماعی ذکر کرده است، قرار دادیم.

وی با تاکید بر این که عدالت اجتماعی در صورتی محقق می‌شود که همه افراد جامعه فرصت لازم برای شکوفا کردن قابلیت‌های خود را داشته باشند، افزود: جامعه برخوردار و مردمی که بتوانند معیشت خود را تامین کنند، شاهد عدالت اجتماعی خواهد بود.

به گفته این مسئول، اداره اوقاف با بهره‌گیری از ظرفیت بقاع متبرکه و موقوفات، براساس مزیت‌های نسبی منطقه بافق، پهنه‌بندی خاصی انجام داده تا به ایجاد مشاغل پایدار بپردازد.

وی خاطرنشان کرد: در این طرح سه ساله، سه شغل در زمینه حصیربافی، تولید محصولات خرمایی و فرآورده‌های زعفران با اشتغالزایی حداقل ۱۰۰ نفر ایجاد می‌شود.

علیزاده ابراز امیدواری کرد که این طرح در زمان‌بندی تعیین شده با همکاری نهادهای مختلف و مرتبط از قبیل میراث فرهنگی و نیز بخش خصوصی و سازمان‌های مردم نهاد محقق شود.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا