به گزارش یزدفردا: یکی از ادمین های پیج های اینستاگرام ملقب به یل که با اعلام فراخوان و انتشار فیلم های مبتذل از سایر نقاط به اسم پارتی های یزد،مهریز و تفت به دنبال جذب دنبال کننده و فالوور در فضای مجازی بود پس از شناسایی دستگیر و با قرار بازداشت روانه زندان شد.

خانواده‌های محترم دقت لازم را داشته باشند بعضا در مراسم هایی که با عنوان تولد و دورهمی با حضور نور چشمی‌های شما برگزار می شود ممکن است تعداد عدیده‌ای از دختران و پسران ناشناس با مصرف مشروبات الکلی و مواد مخدر و تهیه فیلم از مراسم موصوف، حوادثی جبران نپذیر را برای عزیزان شما رقم بزنند.

نظارت و همراهی والدین بر فعالیت های فرزندان،اطمینان از میزبانان مراسم و گرم نمودن محیط خانواده قطعا می تواند در کاهش اینگونه آسیب ها موثر باشد.

در ضمن نوجوانان و جوانان نیز باید در انتخاب دوستان خود و مراسم هایی که در آن شرکت می کنند هوشیار بوده و همواره پدر و مادر خود را بهترین دوست و همراه خود بدانند.

دستگاه قضا استان با همکاری نیروهای امنیتی با جدیت با اعمال و رفتار منافی اخلاق و عفت عمومی جامعه و به ویژه کسانی که مبادرت به نشر اینگونه اقدامات در فضای مجازی می کنند برخورد خواهد کرد.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا