یزدفردا: مدیر آموزش و پرورش شهرستان خاتم از آمادگی شهرستان برای آغاز سال تحصیلی جدید خبر داد.

به گزارش یزدفردا: شکیبا گفت: باتوجه به اینکه در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید هستیم شهرستان خاتم آمادگی لازم برای بازگشایی مدارس را دارد.

 مدیر آموزش و پرورش شهرستان خاتم افزود: خوشبختانه شهرستان خاتم در بحث نیروی انسانی با کمترین مشکل در سطح استان روبه رو است و با بازگشایی مدارس معلمان تمام مقاطع تحصیلی در کلاس درس حاضر می‌شوند.

 شکیبا از بهره برداری طرح های نیمه تمام حوزه آموزش و پرورش شهرستان خبرداد و بیان کرد: در مهر ماه طرح های مدرسه حافظ، مدرسه مدنی، مدرسه توحید و نماز خانه مدرسه موسی صدر به بهره برداری می‌رسد.

او ادامه داد: دو طرح اصلی که به همت خیرین احداث می‌شود ساخت مدرسه حکیم زاده و مدرسه ١٢ کلاسه امام حسن مجتبی (ع) که در سال ١٣٩٨ و مدرسه خیری حضرت زینب که در سال ١۴٠٠ کلنگ زنی شده وباپیشرفت سی وچهل درصدی رها شده که مقرر شده طی دوسال باتامین اعتباراز مرکزاستان به بهره برداری برسندمتاسفانه همچنان رهاشده ومدیران مربوطه استان نسبت به تامین بودجه لازم برای تکمیل این دومدرسه خیری بی تفاوت هستند، اما می‌طلبد که استاندار و مسئولان استان در تخصیص اعتبارات به این پروژه‌ها توجه ویژه داشته باشند.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا