یزدفردا: دادیار ویژه مبارزه با سرقت دادسرای یزد، از کشف ۲۲ فقره سرقت از منزل به ارزش بیش از ۴۰ میلیارد ریال و دستگیری و صدور کیفرخواست باند سه نفره این سرقت‌ها خبر داد.

به گزارش یزدفردا: رضا رضایی گفت: با اعلام سرقت طلاجات و سایر اموال قیمتی از منزل یکی از شهروندان یزدی و طرح شکایت از سوی وی، پرونده در مسیر تحقیقات قرار گرفت و با صدور دستورات مقتضی توسط مقام قضایی دادسرای یزد و انجام تحقیقات توسط کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی و کشف ادله جدید و نیز روش‌های یکسان سرقت، نهایتاً این اقدامات منجر به شناسایی باند ۳نفره سارقان غیر بومی، شد.

وی ادامه داد: با صدور نیابت قضایی به شهرستان کرج، متهمان پس از تفهیم اتهام و صدور قرار بازداشت موقت روانه زندان و سپس تحویل کارآگاهان پلیس آگاهی یزد شدند.

دادیار ویژه مبارزه با سرقت دادسرای یزد گفت: هرچند متهمین ابتدا سرقت‌های صورت‌گرفته را انکار نمودند، اما با انجام تحقیقات تکمیلی و ادله تحصیل شده از جمله دوربین‌های مداربسته در محل، نهایتاً به تعداد ۲۲ فقره سرقت موفق با توجه به دسترسی ساده به اموال قیمتی در منازل و یک فقره سرقت غیر موفق اعتراف کردند که پس از صدور کیفرخواست پرونده به دادگاه کیفری دو یزد ارسال شد.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا