یزدفردا: فرمانده انتظامی استان یزد: با تلاش ماموران پلیس در ۲۰ روز گذشته ۵ باند سرقت سیم و کابل منهدم و ۱۵ نفر از اعضای این باند‌ها دستگیر شدند.

به گزارش یزدفردا: سردار عباسعلی بهدانی فرد درباره این خبر اظهار کرد: با توجه به اینکه وقوع سرقت‌های متعدد سیم و کابل برق شبکه هوایی در نقاط مختلف شهر یزد و تخریب صورت گرفته باعث آزار و اذیت و مردم می‌شد رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس یزد قرار گرفت.

وی ادامه داد: در همین خصوص تیم‌های اطلاعاتی و عملیاتی در کلانتری‌ها و پلیس آگاهی استان یزد تشکیل شد و با گشت زنی‌های ویژه در ۲۰ روز گذشته ۵ باند سرقت شناسایی و ۱۵ نفر از اعضای این باند‌های سرقت دستگیر شدند. 

فرمانده انتظامی استان یزد تصریح کرد: با تلاش کارآگاهان پلیس، تمامی سرقت‌های کابل و برق رخ داده در این مدت کشف شد و متهمان پس از تشکیل پرونده روانه دادسرا شدند. 

سردار بهدانی فرد گفت: از دستگاه‌های دولتی به خصوص شرکت برق انتظار داریم تا اقداماتی را در خصوص پیشگیری از سهولت در سرقت سیم و کابل برق انجام دهد. 

این مقام ارشد پلیس تصریح کرد: پلیس مصم است هر گونه سرقتی که در استان یزد رخ می‌دهد به ویژه سرقت‌هایی که باعث تخریب و خسارت به اموال مردم می‌شود را کشف و سارقان را دستگیر کند که تاکنون نیز اقدامات بسیار خوبی در این حوزه رخ داده است.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا