یزدفردا: وزیر علوم ، تحقیقات و فناوری از طرح های نیمه تمام دانشگاه میبد از جمله دانشکده فنی مهندسی ، سالن ورزشی و خوابگاه‌های متاهلی بازدید کرد.

به گزارش یزدفرداوزیر علوم در این بازدید گفت: با نامه سه امضایی فاطمی استاندار، میرمحمدی نماینده، نیک نژاد رئیس دانشگاه که به مهندس منصوری معاون اجرایی رئیس جمهوری ارسال خواهد شد؛ دانشکده فنی مهندسی، سالن ورزشی و خوابگاه متاهلی از سوی وزارت علوم در دستورکار قرارگرفته و برای تامین اعتبار به مصوبات دور دوم سفر ریاست جمهوری الحاق خواهد شد.

زلفی گل افزود: برای تجهیز خوابگاه جدیدی هم که آماده بهره برداری است و در اختیار دانشجویان قرار خواهد گرفت؛ ازطریق اعتبارات صندوق رفاه دانشجویی کمک خواهیم کرد.

وزیر علوم خاطرنشان کرد: برای ساماندهی مزار شهید گمنام هم مقرر شد اعتباراتی اختصاص داده شود و برای فعالیت‌های فرهنگی نهاد رهبری دانشگاه هم حمایت مالی ویژه ایی خواهیم داشت تا در اولین فرصت این مطالبات پاسخ داده شود.

زلفی گل که در این بازدید فاطمی استاندار، میرمحمدی نماینده مردم تفت و میبد درمجلس شورای اسلامی، سجادی پور فرماندار میبد وزیر علوم را همراهی می‌کردند؛ با تبریک هفته دولت به دولتمردان جمهوری اسلامی و گرامی داشت یاد و خاطره شهدای دولت رجایی و باهنر گفت: دانشگاه میبد از دانشگاه‌های جوانی است که مسیر توسعه را خیلی خوب طی کرده است و جزء دانشگاه‌هایی است که در آینده می‌تواند در رشد علمی و فناوری کشورموثر و جایگاه خاص خود را کسب کند.

زلفی گل در بدو ورود بر سر مزار شهید گمنام دانشگاه میبد حاضر و به مقام این شهید والامقام ادای احترام کرد.


  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا