در ابتدا حجت الاسلام و المسلمين ديداري امام جمعه ضمن خير مقدم گزارشي از وضعيت فرهنگي مذهبي و تعامل دستگاه ها با امام جمعه ارائه داد .
در ادامه روستايي فرماندار اردکان با ابراز خرسندي از برگزاري اين جلسه در اردکان گزارشي از وضعيت شهرستان ارائه داد و ديدگاه هاي خود را بيان کرد .
حجت الاسلام و المسلمين خاني مسئول دفتر شوراي سياستگذاري ائمه جمعه استان گزارشي از صورتجلسه و مصوبات قبلي ارائه داد و از ائمه جمعه و ستادها خواست نامه ها و تعامل خود را به صورت اينترنتي انجام دهند .
حجت الاسلام و المسلمين مهاجريان امام جمعه طبس برنامه هاي اين شهرستان را در بحث اوقات فراغت ارائه داد و ضمن بيان وجود موسسات فرهنگي در اين شهرستان پيشنهادهايي در خصوص ارتباط و انجام بهتر برنامه ها ارائه داد .
در ادامه حجت الاسلام و المسلمين صدوقي ضمن تقدير و تشکر از برپايي اين نشست حجت الاسلام فاطمي بصير امام جمعه جديد هرات را به ائمه جمعه ديگر مناطق معرفي کرد .
وی از برخي مسائل قبل و بعد از انتخابات که مشکلاتي را براي کشور به وجود آورده و صدمات جدي را به وجود آورده انتقاد کرد و توهين به مراجع و علما را شکل ديگري از برنامه هاي تخريبي دانست و گفت بايد جلوي اين رفتارها گرفته شود .
وی با اشاره به نظر شوراي نگهبان در خصوص صحت انتخابات به رئيس جمهور منتخب تبريک گفت .
در پايان فلاح زاده استاندار يزد نقش اوقات فراغت را امري مهم در اين فصل دانست و درباره سمپاشي رسانه هاي بيگانه هشدار داد و ماهواره ها مخرب ترين وسيله دانست و نقش خانواده در اين خصوص را بسيار ارزشمند دانست .
وي در خصوص مواد مخدر به کشفيات اين استان اشاره کرد و اجراي برنامه هاي ويژه از سوي مساجد ، تشکلهاي مذهبي ، ائمه جمعه و جماعات در جهت فرهنگ سازي را خواستار شد .
فلاح زاده همچنين گزارشي از سفر اخير وزير راه به استان به ائمه جمعه ارائه داد .
بازديد از مصلي بزرگ اردکان و حضور در گلزار شهدا از ديگر برنامه هاي اين گردهمايي بود .

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا