یزدفردا:نماینده مردم اردکان در مجلس خطاب به وزیر راه و شهرسازی گفت: مشکل مسکن ملی شهرستان اردکان لاینحل باقی مانده و مردم سرگردان هستند.

به گزارش یزدفردا محمدرضا دشتی اردکانی در نشست علنی امروز (سه‌شنبه 31 مرداد ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود خطاب به وزیر راه و شهرسازی گفت: مشکل مسکن ملی شهرستان اردکان لاینحل باقی مانده و مردم سرگردان هستند. جوانان ما بین استانداری یزد و ادارات اردکان سرگردان هستند. در اسرع وقت نسبت به رفع مشکلات مسکن ملی اردکان اقدام شود، انتظارم دارم وزیر شخصاً به این موضوع ورود و این موضوع را حل کند.

نماینده مردم اردکان در مجلس ادامه داد: مشکل شهرک ولایت عقدا موجب نگرانی مردم منطقه شده است، عنایت وزیر راه و شهرسازی می‌تواند مشکلات 15 ساله عقدا را حل کند.

وی تصریح کرد: پروژه دوبانده شدن جاده یزد -طبس از دیگر موضوعات است. در حوزه شهرستان اردکان که از مصوبات سفر مقام معظم رهبری به یزد بوده به جز 24 کیلومتر از 200 کیلومتر آن بقیه جاده هنوز به بهره‌‌برداری نرسیده، امروز این جاده به جاده مرگ ملقب شده زیرا هر هفته ما شاهد کشته شدن تعدادی از هموطنان خود و زائرین حضرت علی بن موسی الرضا (ع) که به مشهد سفر می‌کنند هستیم، چه کسی در این زمینه پاسخگو است.

دشتی اردکانی با اشاره به تردد کامیون‌هایی که سنگ معادن جابه‌جا می‌کنند، گفت: معادن هنوز به مسئولیت اجتماعی خود عمل نمی‌کنند، در ایستگاه ایست و بازرسی اردکان به نائین ساعت‌ها خودروهایی سنگین باید در انتظار باشند که این امر باعث اتلاف انرژی و وقت رانندگان می‌شود./

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا