یزدفردا:نماینده مردم اردکان در مجلس یازدهم گفت: امیدواریم با اجرای دقیق و مطلوب مصوبات برنامه هفتم در بخش بهداشت و درمان توسط مسئولان اجرایی، بتوان به استانداردهای بین المللی در حوزه سلامت نزدیک شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت؛ محمدرضا دشتی اردکانی نماینده مردم اردکان در گردهمایی پزشکان شهرستان های اردکان و میبد که به مناسبت نکوداشت روز پزشک در سالن آمفی تئاتر کانون امام خمینی (ره) اردکان برگزار شد با اشاره به نشست ها و مصوبات کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه، آینده حوزه سلامت در کشور را مثبت ارزیابی و اظهار امیدواری کرد که با اجرای دقیق و مطلوب مصوبات برنامه هفتم در بخش بهداشت و درمان توسط مسئولان اجرایی، بتوان به استانداردهای بین المللی در حوزه سلامت نزدیک شد.

دشتی اردکانی ضمن تقدیر از خدمات پزشکان شاغل در شهرستان های اردکان و میبد، توفیق و پیشرفت استان یزد در عرصه درمان را مرهون حضور و تلاش موثر و نوع دوستانه کادر درمان به ویژه پزشکان دانست و بر رفع مشکلات و دغدغه های شغلی آنان تاکید کرد.

وی همچنین با اشاره به ارتباط و تاثیر مستقیم دو حوزه اقتصاد و سلامت، ابراز امیدواری کرد که با رفع نگرانی ها و دغدغه های اقتصادی مردم به ویژه در بخش معیشت توسط دولت، روند ارتقاء آرامش خاطر‌ مردم و حفظ سلامت جسم و روان آنها بهبود بخشیده شود./

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا