رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بافق از رقابت ۵۸۰ دانش آموز بافقی در ۵ رشته تحصیلی در کنکور سراسری خبر داد.

دکتر مهدی اشرفی بافقی با اعلام این خبر گفت: همزمان با سراسر کشور، کنکور سراسری برای داوطلبان بافقی در دانشگاه آزاد اسلامی بافق در حال برگزاری است.

او با بیان اینکه دانش آموزان بافقی در ۴ نوبت و ۵ رشته برای ورود به دانشگاه به رقابت می پردازند گفت: صبح چهارشنبه ۱۴ تیرماه داوطلبان رشته های علوم انسانی و ریاضی در این آزمون شرکت کردند.

مهدی اشرفی درباره تعداد و جنسیت داوطلبان گفت: از مجموع ۱۶۹ داوطلب در رشته علوم انسانی ۱۴۱ دختر و ۲۸ پسر و از مجموع ۱۳۹ داوطلب رشته ریاضی و فیزیک ۸۸ پسر و ۵۱ دختر در این رقابت شرکت کردند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بافق متقاضیان رشته هنر در بافق را ۵۳ نفر شامل ۴۰ دختر و ۱۳ پسر عنوان کرد که عصر چهارشنبه به رقابت می پردازند.

دکتر اشرفی درباره روز دوم آزمون نیز گفت: دانشگاه آزاد اسلامی بافق صبح روز پنجشنه ۱۵تیرماه میزبان ۱۷۰ داوطلب رشته علوم تجربی است که از این تعداد ۱۱۷ دختر و ۵۳ پسر هستند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بافق بخش پایانی آزمون سراسری امسال را ویژه داوطلبان رشته زبان تخصصی عنوان کرد و افزود: در رشته زبان تخصصی ۴۹ داوطلب بافقی به رقابت می پردازند که از این تعداد ۳۷ دختر و ۱۲ نفر پسر هستند.

گفتنی است مرحله اول کنکور سراسرس نیز زمستان ۱۴۰۱ به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی بافق برگزار شده بود.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا