یزدفردا: فرماندار میبد: راه اندازی نانوایی در شهرک اتباع و مهاجرین و همچنین مجتمع نانوایی در این شهرستان به حل مشکل صف‌های طولانی کمک می‌کند.

به گزارش یزدفردا: سید جمال سجادی پور در بازدید از نانوایی‌های میبد از خرابی کامیون‌های حمل آرد به عنوان عامل اختلاف در فعالیت نانوایی‌ها یاد کرد و گفت: رانندگان کامیون‌های حمل آرد باید هرگونه مشکل را بلافاصله به جهاد کشاورزی و اداره غله گزارش کنند.

وی با اشاره به فعالیت ۱۳۳ نانوایی در این شهرستان افزود: راه اندازی نانوایی شهرک اتباع و مهاجرین نقش مهمی در کاهش صف نان به دنبال داشت. همچنین مجتمع نانوایی عام المنفعه جدیدی با پخت چندین نوع راه اندازی می‌شود و نیاز واحد‌های پرمصرف نظیر بیمارستان‌ها و دانشگاه‌ها و واحد‌های صنعتی را تامین خواهد کرد.

فرماندار میبد بر رصد نانوایی‌ها با هدف جلوگیری از هرگونه تخلف تأکید کرد و اظهار داشت: نانوایان باید زمان و مقدار آرد تحویل گرفته را در سامانه ثبت کرده و از هرگونه فروش نقدی نان خودداری ورزند.

وی ادامه داد: ظرفیتی در سامانه ایجاد شده که به نانوایان دارای پروانه این اجازه را می‌دهد که فروش نقدی را با کارت نانوا ثبت کنند. مرخصی نانوا هم باید در این سامانه ثبت شود چرا که آرد نانوایی بر مبنای تراکنش‌های کارتخوان تامین می‌شود تا انحرافی صورت نگیرد.


  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا