فرمانداربهاباد گفت: درآستانه 14 خرداد سالگرد ارتحال ملکوتی معمارکبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی ره تعداد 200 نفر از مردم ولایت مداروهمیشه درصحنه بهاباد با 5 دستگاه اتوبوس ازاین شهرستان راهی مرقد امام شدند تا در مراسم سالگرد روح خدا شرکت کنند .

علیرضا تیموری در حاشیه بدرقه زائران مرقد امام خمینی ره درگفتگو با خبرنگارما ضمن تسلیت سالگرد ارتحال ملکوتی امام راحل ره اظهارداشت : بعد از چند سال محدودیت در برگزاری مراسم ارتحال حضرت امام خمینی(ره) به علت شیوع کرونا و ایام ماه مبارک رمضان، امسال ۲۰۰ زائر از این شهرستان برای شرکت در این مراسم معنوی عازم تهران شدند.

وی  بیان داشت : با گذشت سال‌ها از رحلت امام خمینی(ره) هنوز هم جامعه مشتاق و دنباله‌رو تفکر و مکتب بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی است و یاد و اندیشه امام راحل منشأ و منبع مسیر اسلام و انقلاب در عرصه داخلی و خارج از مرزهای جغرافیایی است.

فرمانداربهاباد تصریح کرد: حضرت امام (ره) با حضور خود معادله جدیدی در این قرن رقم زد و اسلام را به یك مكتب نوین و انسان ساز بدل كرد و نام آزادگی را متعارف با نام ایران اسلامی عنوان كرد.

تیموری  در ادامه یاد وخاطره شهدا و امام شهدا را گرامی داشت و اظهاركرد: كوچكترین اقدام ما اینست كه با بزرگداشت این تاریخ، دین خود را نسبت به نظام وانقلاب ادا كنیم.

فرمانداربهاباد درپایان افزود : درسی و چهارمین سالگرد ارتحال امام خمینی ره بیش از 20 عنوان برنامه درسطح شهرستان برگزارمیشود وازعموم مردم ولایت مداربهاباددرخواست میشود تا دربرنامه های مختلفی که درسطح شهرستان برگزارمیشود شرکت نمایند.

انتهای پیام/

 

 

 

 

 










  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا