یزدفردا: جوکار نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با همراهی مسئولان استان جهت حل مشکلات شهرک امام هادی فلکه پنجم آزادشهر در مسجد، ولی عصر (عج) حضور یافت.

به گزارش یزدفردا: جوکار در جلسه حل مشکلات شهرک امام هادی فلکه پنجم آزادشهر با اشاره به اینکه حضور مسئولان در بین مردم و شنیدن مشکلات با هدف رفع این مسائل صورت می‌گیرد، گفت: اینکه بین مردم حضور پیدا می‌کنیم هدفمان رفع مشکلات تا حد امکان است.

نماینده مردم با تاکید بر اینکه دولت سیزدهم به دنبال حل مشکلات کشور است، اضافه کرد: دولت سیزدهم از رئیس جمهور تا وزرا واقعا دلسوزانه جهت حل مشکلات مردم اقدام می‌کنند؛ هر چند امروز شاهد مشکلات اقتصادی هستیم، ولی تلاش مسئولان رفع این مسائل است.
 
وی در ادامه با اشاره به اقدامات مجلس یازدهم، ادامه داد: در این دوره مجلس شورای اسلامی طرح جهش تولید مسکن تصویب شد و بر اساس آن می‌بایست سالانه یک میلیون مسکن در کشور ساخته شود.
 
جوکار گفت: با توجه اینکه در حوزه مسکن مشکلاتی وجود داشت و امکان پرداخت اقساط توسط جوانان نبود، از سوی وزارت خانه پیگیری کردیم تا بتوانیم در استان یزد زمین در اختیار جوانان قرار گیرد و آن‌ها به مرور اقدام به ساخت مسکن کنند، زیرا جوانان قادر به پرداخت هزینه‌های آپارتمان به صورت یکجا نیستند. 
 
نماینده مردم با اشاره به طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، خاطرنشان کرد: این طرح مواد زیادی دارد که برخی از آن هنوز اجرا نشده که تمام آن به نفع خانواده‌ها و جوانان است؛ مشوق‌هایی در این طرح دیده شده تا بتوان آینده جامعه را تضمین کرد.
 
وی با بیان اینکه در مجلس کنونی طرح اصلاح قانون اجاره بهای مسکن را دنبال کردیم، عنوان کرد:  اصلاح این قانون را در دستور کار قرار دادیم تا بتوان از خانواده‌هایی که اجاره نشین هستند حمایت کرد.
 
جوکار با تاکید بر اینکه هم دولت و هم مجلس پای کار خدمت رسانی مردم هستند، اظهار داشت: این گونه نیست که حاکمیت در برابر مردم باشد بلکه باید همکاری و هماهنگی باشد تا بتوانیم مشکلات را مرتفع سازیم؛ اگر مشارکت مردم نباشد کار‌ها پیش نمی‌رود، چون ظرفیت ادارات ما محدود است، اما اگر مردم با دولت همراهی و همکاری لازم را داشته باشند، این مسائل سریعتر مرتفع می‌شود. 
 
گفتنی است؛ بهسازی و بازسازی فضا‌های منطقه، بهبود فضای درمانی در این منطقه، ایجاد فضای سبز و راه اندازی ۲ چمن مصنوعی یکی توسط شهرداری و یکی توسط اداره کل ورزش و جوانان، تعیین تکلیف زمین‌های بدون کاربری در سطح منطقه، اختصاص ۲ میلیارد تومان از محل باز آفرینی شهری، هزینه ۳ و نیم میلیارد تومان توسط شهرداری برای پروژه‌های این منطقه، تقبل بخشی از هزینه‌های تکمیل مسجد، ولی عصر (عج) توسط اداره کل اوقاف و امور خیریه استان یزد، اختصاص زمین‌های مورد نیاز برای فضا‌های درمانی، ورزشی و عمومی توسط مسکن و شهرسازی و ساخت پارکینگ برای کامیون‌های سنگین جهت رفع مشکلات مردم این منطقه از جمله مصوبات این جلسه بود.
  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا