یزدفردا: سردار زارع‌کمالی، از ساخت ۳۶ واحد مسکونی تحت پوشش کمیته امداد خبر داد.

به گزارش یزدفردا: فرمانده سپاه الغدیر استان به همراه رئیس سازمان بسیج مستضعفین در حاشیه بازدید از پروژه ساخت واحد‌های مسکونی در محمدآباد یزد گفت: کار ساخت این واحد‌ها از دهه مبارک فجر شروع شده و قرار است تا پایان تابستان تکمیل و تحویل مددجویان شود.

سردار زارع کمالی افزود: درصورتی‌که زیرساخت‌ها و مجوز‌های لازم توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) فراهم شود، این آمادگی را داریم که سالیانه ۸۰۰ واحد مسکونی را ساخته و به محرومان تحول دهیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین هم گفت: سپاه و بسیج ظرفیت‌های فراوانی برای ساختن کشور به ویژه در حوزه محرومیت زدایی به میدان آورده و نگاه ویژه‌ای به خانواده‌های محروم به ویژه مددجویان کمیته امداد دارد.

سردار سلیمانی افزود: در همین راستا طی توافقی که با کمیته امداد انجام شده، بسیج در سراسر کشور ۴۰ هزار واحد مسکن برای این خانواده‌ها احداث خواهد کرد و در مراسمی که با حضور رئیس جمهور برگزار شد، ۱۰ هزار مورد از این خانه‌ها، تحویل مددجویان شد.

وی خاطرنشان کرد: در استان یزد ظرفیت‌های بسیاری برای تحقق این اهداف در سازندگی و محرومیت‌زدایی وجود دارد و این ظرفیت‌ها به میدان آمده و خانه‌های بسیار مستحکمی با متراژ مناسبی برای خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد آغاز شده است.


  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا