یزدفردا: فرماندار میبد با بیان اینکه با صنعتی شدن شهرستان میبد، اعتیاد و آسیب‌های خانوادگی و اجتماعی هم در حال افزایش است گفت: باید برای اینکه شهرستان به محل توزیع مواد مخدر تبدیل نشود تدبیر کرد.

به گزارش یزدفردا: سیدجمال سجادی پور در جلسه ستاد مبارزه با مواد مخدر اعتیاد بر همگرایی همه دستگاه‌ها درحل کامل مشکل اعتیاد، قاچاق مواد مخدر و توزیع آن در شهرستان میبد تاکید کرد و اظهار داشت: ۲۰ درصد پرونده‌ها در شهرستان میبد مواد مخدر است و هر چه به سمت مواد صنعتی می‌رود احکام قضایی کارساز نیست و پشیگیری سخت‌تر می‌شود.

وی ادامه داد: شهرستان میبد نیازمند کمپ اعتیاد بود که با دقت نظر امام جمعه و نماینده شهرستان، این کمپ در حال احداث است.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان گفت: طرحی در استان برای اعتیاد مطرح شده است که همه اقشار را شامل می‌شود و اگر پشتیبانی شود بخشی از مشکلات حل خواهد شد.

امامی با بیان اینکه باید نگرش‌ها عوض شود افزود: پس باید همه به دنبال راه‌هایی باشیم که بتوانیم از اعتیاد پیشگیری کنیم چرا که نجات یک نفر هم نجات یک جامعه است.

وی عدم نشاط اجتماعی را یکی از مشکلات جامعه خواند و گفت: در طرحی که با محوریت اجتماعی و خانواده در استان مطرح است باید همه مشکلات جامعه در آن مورد توجه باشد تا از رشد اعتیاد و مشکلات اجتماعی و خانوادگی جلوگیری شود.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا