یزدفردا: جشن بزرگ انتظار به مناسبت ولادت حضرت مهدی(عجل الله تعالی فرجه شریف) برای دومین سال متوالی در پیاده راه حضرت ولیعصر (عج) منطقه امامشهر برگزار شد.

به گزارش یزدفردا به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد: حجت‌الاسلام «مجتبی صداقت» معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد در حاشیه این جشن ضمن تبریک میلاد باسعادت امام زمان(عج) گفت: هدف از برگزاری جشن بزرگ انتظار، در این پیاده راه که به ۵۲متری امامشهر معروف است ، احیای نام اصلی این معبر که بنام حضرت ولیعصر (عج) می باشد دانست.

صداقت اظهار کرد، درجریان برگزاری این مراسم علاوه بر برپایی مراسم جشن محله ای، شاهد برنامه های مفرح و جذاب اعم از اجرای سرود، نمایش،بازی و سرگرمی،نقاشی،مسابقه و...بودیم.

وی از دیگر برنامه های این جشن به برپایی غرفه های فرهنگی همچون مهدویت و مرام مهدوی، مشاوره های حقوقی، چهارشنبه های طلایی، امر به معروف، غرفه خادم یاران رضوی، گروه دختران رستا و غرفه جهاد تبیین اشاره کرد.

معاون شهردار در ادامه به بازارچه مشاغل خانگی اشاره کرد و افزود این بازارچه به همت زنان سرپرست خانوار که عمدتا از مردم منطقه امامشهر نیز بودند در این پیاده راه برپا و این افراد به ارائه دستاوردهای خود در حوزه مشاغل خانگی و صنایع دستی پرداختند.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد هدف از برگزاری این برنامه فرهنگی را،ایجادفضایی شاد و متنوع برای شهروندان دانست و افزود: این جشن با مشارکت بخش های مختلفی اعم از مساجد و کانون های مساجد،شورای محلی منطقه امامشهر،حوزه مقاومت بسیج فجر امامشهر،قرارگاه شهیدان رجایی و باهنر برگزار شد.

شایان به ذکر است این جشن از تاریخ ۱۷ اسفند لغایت ۱۹ اسنفد ماه در پیاده راه حضرت ولیعصر (عج)برگزار شد و صبح روز جمعه با قرائت دعای پر فیض ندبه خاتمه یافت.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا