یزدفردا: عده ای ناشناس بامداد امروز ، چهار مسجد منطقه آزادشهر یزد را آتش زده و با مساجد تعرض کردند.

به گزارش یزدفردا: سحرگاه و بامداد امروز عده ای ناشناس با شکستن شیشه چهار مسجد منطقه آزادشهر و خیرآباد یزد، این مساجد را آتش زده و تعرض کردند.

مسجد قمربنی هاشم (ع)خیرآباد، مسجد چهارده معصوم(ع)، مسجد امام جعفر صادق (ع)، مسجد فاطمیه (س) یزد به عنوان مساجدی بودند که معاندین اسلام و نظام اقدام به آتش زدن آنها کردند.

این مساجد در یک محور و منطقه بودند که گفته می شود از ساعت دو و نیم تا چهار صبح این اقدام شنیع صورت گرفته است.

بر اساس اذعان برخی افراد حاضر در این مساجد این اقدامات توسط چند نفر بوده است که مساجد را پشت سر هم آتش زدندکه دستگاه های نظارتی و انتظامی در حال شناسایی آنها هستند.

شکستن شیشه مسجد و ریختن بنزین و ایجاد جرقه، نحوه آتش زدن آنها بوده است.

متاسفانه در این اقدام شنیع بخشی از مساجد آتش گرفته که هم اکنون اعضای هیات امنا و بچه های مسجدی در حال تمیز کردن آن هستند.

آتش نگرفتن بنر «یا فاطمه الزهرا» در اوج آتش، تصاویر آیات قرآن کریم در روی دیوار در کنار ساعتی که آب شده، آتش نگرفتن مسجد قمر بنی هاشم و خاموش شدن آتش در ابتدای مسجد و سرایت نکردن به کل مسجد به عنوان حکمت های الهی در این اقدام شنیع بوده است.

برپایی نماز جماعت ظهر در بیرون از مسجد نشان دهنده اعتقاد راسخ بچه های مسجد است که بیان می کردند اگرچه این اتفاقات شنیع توسط عده ای محدود صورت می گیرد اما اعتقادات آنها به مسجد و اسلام و انقلاب راسخ تر می شود.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا