یزدفردا: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: ۱۸مهرماه با تصویب در شورای فرهنگ عمومی کشور به نام وحشی بافقی نامگذاری می‌شود.

به گزارش یزدفردا: اسماعیلی در حاشیه سفر خود به شهرستان بافق گفت: در برنامه هفتم توسعه حکمی ویژه برای پشتیبانی از فعالیت‌های قرآنی ما پیش‌بینی می‌کنیم که با کمک دولت و مجلس به تصویب می‌رسد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: ما در مورد تشکل‌های قرآنی یک حمایت کاملی را در حوزه آموزش، در حوزه تربیت مربیان قرآنی و... داریم که بسیار مورد استقبال قرار گرفته است.

وی بیان کرد: نام گذاری ۱۸ مهر به نام وحشی بافقی فرایند اداری دارد که باید در شورای فرهنگ عمومی کشور انجام شود و همت مسئولان استان و شهرستان را نیز می‌طلبد.

اسماعیلی گفت: این شهرستان یکی از شهرستان‌های زرخیز فرهنگی و هنری است و منابع طبیعی آن و پشتیبانی‌های حوزه اقتصادی از فعالیت‌های فرهنگی هنری، باعث امیدواری برای توسعه کار‌های مهم در این شهرستان است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان داشت: مهم‌ترین موضوع در حوزه فرهنگ و هنر نرم افزار و نیروی انسانی است و شهرستان بافق باتوجه به ظرفیت‌های خوبی که دارد، آکنده از نیروی انسانی هنرمند و فرهنگی و از این نظر غنی است.

او خاطرنشان کرد: آمادگی حمایت از انجمن‌های ادبی و فرهنگی هنری را داریم و به صورت نمادین در ۲ شهرستان بافق و مروست اتفاق افتاد.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا