یزدفردا: معاون امور بانکی، بیمه ای و شرکت های دولتی وزارت امور اقتصادی و دارایی با اشاره به سفر رییس جمهوری و هیات دولت به یزد و راه اندازی میز ارتباطات مردمی در حوزه های اقتصادی گفت: دریافت، بررسی و گره گشایی از مشکلات مردم به ویژه در حوزه های اقتصادی، برنامه مهم و محوری دولت سیزدهم در سفرهای استانی است.

به گزارش یزدفردا: سید عباس حسینی در مراسم آغاز به کار میز ارتباطات مردمی در دور دوم سفر رییس جمهوری به این استان افزود: ما پاسخگوی مسایل و مشکلات مردم در حوزه های مختلف اقتصادی؛ اعم از؛ مسایل بانکی و بیمه ای، مالیاتی، گمرکی، بازار سرمایه، تسهیل کسب و کار و نظایر آن هستیم و مدیران مجموعه این وزارتخانه در استان نیز به جد این موضوعات را پیگیری خواهند کرد.

نماینده تام الاختیار وزیر امور اقتصادی و دارایی در سفر استانی رئیس جمهوری و هیات دولت به یزد افزود: در این راستا، میز ارتباطات مردمی دستگاههای استانی تابعه وزارت اقتصاد تشکیل شده و مدیران ما در حوزه های مختلف در مدت سه روز پاسخگوی مردم خواهند بود.

وی سفرهای استانی هیات دولت و برپایی میز ارتباطات مردمی را فرصت مناسبی برای ارائه خدمت بیشتر به مردم عنوان کرد و بر توجه مدیران و مسئولان به این مهم تاکید کرد.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا