درآئینی با حضورمحمدرضا دهقانی اشکذری رئیس دانشگاه آزاداسلامی استان یزد ،مدیران دانشگاه آزاداسلامی استان ،فرماندار و دیگر مسئولین شهرستان بهاباد و خاواده دانشجوی شهید قربانی مرکز رشد و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی بهاباد درمحل دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان افتتاح شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی یزد درحاشیه این مراسم درسخنانی با بیان اینکه اساس رشد وتوسعه هرکشوری تحقیق وپیشرفت است و تحقیق به تولید ، اشتغال و پیشرفت کشور می انجامد و آنچه امروز از طرف دشمن مورد هجوم قرارگرفته ، دستاوردهای نظام اسلامی است که باید به خوبی تبیین شود.اظهارداشت :  مراکز رشد با ارائه امکانات، شرایط و فضا از شرکت ها و ایده ها حمایت می کند.

محمدرضا دهقانی اشکذری مراکز رشد را پیونده دهنده علم وصنعت دانست وگفت:این مراکز به ظهور ،توسعه وگسترش فناوری کمک می کنند.

وی قابلیت های شهرستان بهاباد را بالا دانست و گفت :این قابلیت ها باید با فناوری و تکنولوژی همراه شود تا بتواند رونق و پویایی رابه این شهرستان هدیه کند.                                                                                            

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی یزد   با  بیان اینکه حمایت از افراد خلاق و صاحبان ایده و ترویج فرهنگ کارآفرینی با رویکرد بومی و منطقه‌ای یکی از برنامه‌های اصلی مرکز رشد شرکت های فن آور واحد یزد است افزود: مراکز رشد و پارک های علم و فناوری پیش زمینه ایجاد توسعه هستند و توجه به آنها سرمایه گذاری برای آینده است .

         در پایان خانم هنگامه دهقانی به عنوان مدیر مرکز رشد دانشگاه آزاد شهرستان بهاباد معرفی شد.

 

 انتهای پیام/










  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا