یزدفردا: رئیس‌جمهور با صدور حکمی روح الله دهقانی فیروزآبادی را به عنوان رئیس بنیاد ملی نخبگان منصوب کرد.

به گزارش یزدفردا: حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی طی این حکم معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رییس‌جمهوری را با حفظ سمت و به مدت یک سال، در جایگاه ریاست بنیاد ملی نخبگان منصوب کرده است.

در متن رئیس‌ جمهوری آمده است:

جناب آقای دکتر روح الله دهقانی فیروزآبادی معاون محترم علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور به استناد ماده (۵) اصلاحی اساسنامه بنیاد ملی نخبگان کشور مصوب ۱۳۸۵/۰۸/۲۳ شورای عالی انقلاب فرهنگی و نظر به سوابق ارزشمند علمی و اجرایی جناب عالی، به موجب این حکم با حفظ سمت برای مدت یک سال به عنوان رئیس بنیاد ملی نخبگان کشور منصوب می‌شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال و اهتمام به عدالت محوری، روحیه انقلابی، مردم داری، پاکدستی و فسادستیزی، قانون مداری و مفاد عهدنامه مدیران دولت مردمی، ضمن بهره گیری از کلیه ظرفیت‌های موجود با برنامه ریزی مناسب و نظارت دقیق بر حسن اجرای امور محوله در راهبری و پیشبرد اهداف عالیه آن بنیاد مجدانه کوشا باشید.

توفیقات روزافزون آن جناب را در انجام شایسته وظایف محوله، خدمت رسانی به مردم تحقق آرمان‌های نظام اسلامی و به ویژه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی از درگاه خداوند سبحان مسألت می‌نمایم.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا