یزدفردا: معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان یزد از ریزش آوار یک منزل قدیمی در خیابان مهدی یزد و مصدوم شدن دو نفر و یک فوتی خبر داد.

به گزارش یزدفردا: سید مهدی حسینی معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان یزد اظهار داشت: در پی گزارش آتش نشانی مبنی بر ریزش آوار یک منزل قدیمی در محدوده خیابان مهدی بلافاصله تیم های امدادی جمعیت هلال احمر متشکل از دو تیم واکنش سریع و تیم آنست (سگهای جستجو و نجات) به محل حادثه اعزام شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان یزد با اعلام اینکه این حادثه 3 نفر حادثه دیده در پی داشت، گفت: 2 نفر مصدومین پس از اقدامات اولیه درمانی توسط آمبولانس اورژانس به نزدیک ترین مرکز درمانی انتقال یافتند و یک نفر که در زیر آوار گیر افتاده و متاسفانه فوت نموده بود توسط عوامل امدادی تیم آنست هلال احمر پیدا و جسد وی پس از آوار برداری توسط عوامل امدادی هلال احمر و آتش نشانی تحویل عوامل انتظامی گردید.

وی بیان کرد: علت حادثه انفجار و نشت گاز اعلام شده است که در نمونه های مشابه بخصوص برای منازل قدیمی پیش بینی می‌شود که نیاز به رعایت اصول ایمنی و همچنین پرهیز از سکونت در چنین سازه هایی توصیه می‌شود.

حسینی ضمن قدردانی از تلاش نیروهای امدادی از جمله هلال احمر، آتش نشانی، اورژانس و نیروی انتظامی و شهرداری و... در صحنه حادثه خاطرنشان کرد : تیم‌های امداد و نجات این جمعیت در هر ساعت از شبانه روز آماده ارائه خدمت به مردم هستند و هموطنان در طول شبانه روز می توانند در صورت بروز مشکل با شماره سه رقمی ۱۱۲ ندای امداد و نجات جمعیت هلال احمر تماس بگیرند.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا