فرماندار شهرستان تفت با همراهی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری و بخشدار مرکزی تفت از دوره آموزشی اعضای شوراهای اسلامی مناطق روستایی بخش مرکزی تفت بازدید کرد.

"محمد دهشیری" در جمع اعضای شورای اسلامی روستاهای بخش مرکزی تفت شرکت‌کننده در دوره آموزشی بیان داشت: حساسیت کار دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی در روستاهای بخش مرکزی تفت به دلیل ییلاقی بودن این مناطق و ارزشمند بودن زمین در این مناطق بالا است و غفلت در انجام فعالیت باعث زیان به مردم خواهد شد.

فرماندار شهرستان تفت خاطرنشان کرد: عملکرد مطلوب اعضای شوراهای اسلامی در مناطق شهری و روستایی باعث افزایش اعتماد مردم به این نهاد خواهد شد.

فرماندار تفت تصریح نمود: نزدیک بودن نقاط شهری و روستایی شهرستان تفت به مرکز استان یک ظرفیت ویژه برای این شهرستان است و باید از این فرصت به‌منظور رشد و توسعه شهرستان استفاده و جلوی تبدیل‌شدن این ظرفیت‌ها به تهدید برای شهرستان گرفته شود.

دهشیری از زمین‌خواری، کمبود آب و مشکلات آرد و نان به‌عنوان چالش‌های نقاط روستایی شهرستان تفت نام برد و افزود: در تلاش هستیم برای رفع مشکلات عمومی مناطق روستایی ازجمله تأمین آب آشامیدنی پایدار و تأمین آرد و نان و قطع دست طمع‌کاران به زمین‌ها و کوه‌های مناطق روستایی شهرستان اقدامات مؤثری را انجام دهیم.

مقام عالی دولت در شهرستان تفت افزود: در اجرای پروژه‌های عمرانی با کمبود منابع اعتباری روبرو هستیم اما باید باهمت و روحیه جهادی و با امید مسائل و مشکلات موجود را رفع و برای اجرای پروژه‌های عمرانی با اولویت‌بندی پروژه‌ها از منابع اعتباری موجود بهترین استفاده را ببریم.

فرماندار تفت با اشاره به اهمیت برگزاری دوره‌های آموزشی برای دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی خواستار ادامه‌دار بودن این دوره‌ها و شرکت تمامی دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی در آن شد.

 

 

 

  • نویسنده : حسین زارع
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا