جلسه کارگروه بسیج سازندگی بهاباد به ریاست فرماندار وبا حضورفرمانده ناحیه مقاومت بسیج و مسئول بسیج سازندگی و اعضای کرگروه و دستگاههای مرتبط شهرستان درمحل فرمانداری بهاباد برگزارشد .

فرماندربهاباد دراین جلسه ضمن تقدیروتشکرازخدمات بسیج سازندگی درشهرستان وبا اشاره به اینکه رسالت بسیج سازندگی محرومیت زدایی است، گفت: بسیج سازندگی همپای سایر دستگاه‌ها و حتی پیشروتر از آنها توانسته در عرصه خدمت رسانی آستین بالا زده و قدرت و توان جهادی و کار عمرانی شبانه‌روزی را به نمایش بگذارد.

علیرضا تیموری بیان داشت :خدمات بسیج در کشور ما از برکات انقلاب ونظام جمهوری اسلامی است وباید این خدمات را به خوبی برای مردم وکشور انجام دهیم .

وی اضافه نمود : مجموعه دستگاه های اجرایی شهرستان این آمادگی را دارند که هر گونه کمک و همکاری و همراهی که لازم است چه در بخش ارایه اطلاعات و یا هر بخش دیگری با مجموعه سپاه و بسیج سازندگی  را داشته باشند.

فرمانداربهاباد بابیان اینکه بسیج ظرفیت بسیار خوبی در اکثر حوزه ها دارد افزود : دستگاه های خدمات رسان شهرستان میتوانند با مشارکت بسیج ازتمام ظرفیتهای این نهاد انقلابی درامورخدمت رسانی درمواقع بحرانی استفاده کنند.

وی افزود : بسیج سازندگی وسپاه در تمام حوزه های خدمت خود ظرفیت بسیاربالائی برخورداراست وهرکجا که لازم بود بسیج ورود پیدا کند با روحیه جهادی کمر به خدمت بسته ودرمحرومیت زدائی مناطق محروم خدمات خوبی داشته است .

تیموری با اشاره به اینکه بسیج سازندگی یک مجموعه خدمتگزار است که با همت و تلاش جوانان این مرز و بوم، رشد و نمو کرده و امروز یک مجموعه بالغ برای خدمت رسانی است افزود:بسیج سازندگی یک مجموعه خدمتگزار است.

فرمانداربهاباد با تاکید براینکه بسیج سازندگی همواره پیشگام در امر خدمت‌رسانی به محرومین و محرومیت‌زدایی است خاطرنشان کرد : خدمت رسانی بسیج سازندگی بر کسی پوشیده نیست اما همانطور که امام(ره) و مقام رهبری فرموند خدمات باید بازگو شود.

تیموری به نقش پر رنگ گروه‌های جهادی در سیل اخیر اشاره کرد و گفت: حضور و همراهی گروه‌های جهادی در سیل حجم بسیار عظیمی از مشکلات را رفع کرد و کار طاقت فرسایی را انجام دادند.

وی تصریح کرد: بسیج سازندگی و گروه‌های جهادی در دوران خدمت با برکت خود توانسته با فرهنگ و تفکر جهادی بسیج و عمل به منویات فرماندهی معظم کل قوا در جهت تحقق آرمان‌های اصیل انقلاب اسلامی همچون محرومیت‌زدایی و کمک به مستضعفین گام‌های بزرگ و پر افتخاری را بردارد.

همچنین دراین جلسه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهاباد درسخنانی به اهم فعالیت های بسیج سازندگی شهرستان اشاره کرد و افزود: بسیج سازندگی شهرستان درحوزه های مختلف فعالیت های چشمگیری در شهرستان ومناطق روستائی داشته که جای تشکرداردواین مجموعه توانسته با تفکر جهادی در عرصه‌های مورد نیاز و حساس انقلاب اسلامی همچون زدودن چهره محرومیت از مناطق محروم و تحقق اقتصاد مقاومتی گام های استوار و محکمی را بردارد.

قاسمی بیان داشت : امروز بسیج سازندگی با تعریف جدیدی از مدیریت جهادی در عرصه‌های سرنوشت‌ساز کشور، باحضور آگاهانه، تعیین‌کننده، متعهدانه و بابصیرت خود، نماد عزت، اقتدار، ولایت‌مداری، ایثار و فداکاری در تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی را به نمایش گذاشته است.

سرگرد پاسدار محمدرضا قاسمی بهابادی  خاطرنشان کرد : امروز بسیجیان در گروههای جهادی در شاگردی در مکتب شهید سلیمانی و سرلوحه قرار دادن بیانیه گام دوم انقلاب، در خدمت به جامعه و مناطق محروم در همه زمینه های سرآمد هستند.

درپایان هرکدام ازکارگروهها نظرات وپیشنهادات وفعالیت های حوزه کاری خودرابیان داشتند .

انتهای پیام/










  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا