"محمدرضا عظیمی زاده" مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های استان ‌در بازدید رئیس اداره راه و شهرسازی رفسنجان از طرح های نهضت ملی مسکن شهر یزد، ضمن تاکید بر همکاری های مشترک، تصریح کرد: ۱۷۴ واحد مسکونی به زودی تحویل مردم شهرستان مهریز می‌شود.

‌به گزارش یزدفردا "مهدی فاتحی" رئیس اداره راه و شهرسازی ‌شهرستان رفسنجان در سفر کاری به استان یزد از پروژه های نهضت ملی مسکن شهر یزد بازدید کرد.
مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های استان در این بازدیدها بر تبادل تجربیات و همکاری های مشترک در زمینه عملیات اجرایی نهضت ملی مسکن با اداره راه و شهرسازی شهرستان رفسنجان تاکید کرد.
"محمدرضا عظیمی زاده" ادامه داد: ۱۷ طرح فعال در سطح استان در شهرهای یزد، مهریز اشکذر و ‌زارچ توسط سازمان همیاری شهرداری های استان در حال اجراست که پروژه ۲۰۰ واحدی فاطمیه در بلوار مدرس یزد تحویل مردم شده است و ۱۷۴ واحد مسکن ملی نیز به زودی به متقاضیان در شهرستان مهریز داده می‌شود. وی با اشاره به کارگزاری سازمان در استان برای مشارکت در ساخت واحدهای مسکونی طرح نهضت ملی مسکن به عنوان تنها سازمان همیاری شهرداری ها در کشور، خاطرنشان کرد: با توجه به پتانسیل ها و توانایی های فنی موجود در سازمان همیاری شهرداری‌های استان یزد و همچنین برخورداری از نیروهای جوان متخصص و متعهد تمام تلاش خود را در استان برای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان که یکی از آن‌ها ساخت مسکن با کیفیت ‌است، انجام خواهیم داد.
‌"مهدی فاتحی" رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان رفسنجان نیز در این بازدیدها ضمن تقدیر از خدمات و زحمات ‌گذشته مهندس عظیمی زاده در زمان مسئولیت وی به عنوان " شهردار رفسنجان " ، خواستار انتقال تجربیات سازمان همیاری شهرداری های استان یزد به اداره راه و شهرسازی شهرستان رفسنجان در زمینه اجرای پروژه های طرح نهضت ملی مسکن شد.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا