امام جمعه بهاباد ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی حرم شاه چراغ شیراز وبه شهادت رساندن عده ای از مردم بیگناه وبابیان اینکه انتقام این خون های پاک گرفته خواهد شد گفت: دستگاه قضایی برخورد قاطعی با عوامل جنایت شاه‌چراغ و آشوبگران کند.

حجت الاسلام علی اکبرابراهیمی بشکانی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان بهاباد ضمن سفارش نمازگزاران جمعه به رعایت تقوای الهی وترک محرمات وگناهان و انجام دادن واجبات حادثه تروریستی حرم احمد ابن موسی شاه چراغ شیرازرا محکوم کرد واظهارداشت: این روزها که امنیت کشور عزیزمان تهدید شده است، فرصتی برای دشمنان و بدخواهان کشور و مردم و انقلاب مهیا گردیده تا در سایه حوادث اسفبار اخیر، به جنایات و پلیدی‌هایی که در سر داشته‌اند جامه عمل بپوشانند و جریان‌های تفکیری که نه از اسلام بهره‌ای برده‌اند و نه از انسانیت، با ترور زنان و کودکان بی‌دفاع، این گونه دست به جنایت بزنند.

امام جمعه بهاباد بیان داشت : ما جنایت تروریستی در سومین حرم مطهر اهل بیت (ع) در ایران اسلامی را محکوم می‌کنیم و خواستار برخورد قاطع با عوامل این جنایت و آشوبگران از سوی دستگاه قضائی هستیم.

وی با بیان اینکه کشور ایران در منطقه خاورمیانه از امنیت برخوردار است که دشمنان می‌خواهند این نعمت امنیت را در کشور ما از بین ببرند بیان داشت: افراد بسیاری در کشور شبانه روز در حال تلاش هستند تا امنیت کشور را حفظ کنند و دشمنان بسیاری دندان تیز کرده اند تا امنیت را از ما بگیرند.

امام جمعه بهاباد  با اشاره به اینکه با اغتشاشات و هنجارشکنی‌های اخیر زمینه ناامنی و ورود مزدوران به کشور فراهم شد تاکید کرد مسئولان کشور باید بیشتر برای حفاظت از مجامع عمومی تلاش کنند و جوانان هم با بصیرت بیشتر راه دشمنان در سو استفاده از شرایط موجود را ببندند.

وی با بیان اینکه گفتمان انقلاب اسلامی گفتمان اول دنیا به شمار می‌رود، حادثه تروریستی و شهادت دو جوان بسیجی در آمل را تسلیت گفت و افزود: تا زمانی که شعار استکبار ستیزی ملت ایران ادامه داشته باشد، استکبار علیه کشور هجمه می‌کنند.

حجت الاسلام بشکانی با گرامیداشت هشتم آبان ماه سالروز شهادت شهید حسین فهمیده، روز نوجوان و بسیج دانش‌آموزی، یادآور شد: الحمدلله نوجوانان ما هوشیار هستند و فریب رسانه‌های غربی را نخواهند خورد. البته متولیان فرهنگی باید برای این نسل برنامه‌ریزی کنند و نیازهای آنان را بدانند و سخن آنها را بشنوند.

وی افزود : شهید فهمیده با یازده سال سن جان خود را برای حفظ اسلام فدا کرد و نوجوانان باید بدانند این انقلاب ساده به دست نیامده که به خواهد ساده از دست برود.

امام جمعه بهاباد با  بیان اینکه ایمان، ایثار و علم اندوزی شهید فهمیده باعث ماندگاری او شده است افزود: شهید فهمیده یک نماد ماندگار در تاریخ کشور در عمق تاریخ ما خواهد ماند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی بهاباد با اشاره به اینکه شهید محمد حسین فهمیده و سایرشهدا به معنای واقعی کلمه یک الگوو اسطوره‌ ماندگار درعمق تاریخ ایران اسلامی برای نوجوانان، جوانان وتمامی آحاد جامعه محسوب می شوند، اضافه کرد: فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ما اهمیت ویژه‌ای دارد و این فرهنگ همواره الهام دهنده حرکت مردم در پیشبرد اهداف انقلاب است.

امام جمعه بهاباد با بیان اینکه شهادت در فرهنگ ما یک ارزش است و شهید حسین فهمیده این ارزش را به خوبی معنا کرد گفت:نوجوانان امروز بايد شهيد فهميده را بعنوان الگوي خود قراردهند تا از انحرافات اخلاقي و جنگ نرم دشمن درامان بمانند.

انتهای پیام/

 

 

 

 

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا